icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو دستور رئیس جمهور به مسئولین برای راه اندازی مجدد خطوط تولیدی عظیم خودرو

دستور رئیس جمهور به مسئولین برای راه اندازی مجدد خطوط تولیدی عظیم خودرو

یازدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به لرستان در حالی به اتمام رسید که ۵۰ وعده شیرین رئیسی و وزرا، مردم استان را امیدوار به تحول و خروج از بحران بیکاری کرده است.

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-پس از مدت‌ها چشم‌انتظاری بالاخره مردم لرستان ‌توانستند شاهد سفر رئیس جمهور به این خطه شهید‌پرور و انقلابی باشند و میزبان آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی و برخی اعضای هیئت دولت در سفر به لرستان باشند.

در این سفر وزرای نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و معاون توسعه روستای و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و برخی معاونان وزرا و رؤسای سازمان‌های مختلف کشوری آیت‌الله رئیسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی کردند.

وزیر راه و شهرسازی با حضور در شهرستان خرم‌آباد، وزیر نیرو با حضور در شهرستان خرم‌آباد و بازدید از سد معشو‌ره کوهدشت،  وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌های ازنا و دورود، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم در الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با حضور در شهرستان پلدختر به‌عنوان نماینده معین رئیس جمهور سعی کردند در این بازدیدها کلیه مشکلات هر شهرستان را به‌صورت دقیق رصد نمایند تا به رئیس جمهور در نشست شورای اداری جهت اتخاذ تصمیمات لازم ارائه دهند.

ئیسی گفت: در مورد از سرگیری فعالیت کارخانه عظیم خودرو بروجرد تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شده و فعالیت این کارخانه آغاز خواهد شد.

وی افزود: با رئیس کل دادگستری لرستان هماهنگ شده و نامه حل مشکلات این کارخانه به امضای اینجانب رسیده و از سرگیری فعالیت این کارخانه محتمل است

 

برچسب ها:

صنعت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب