icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رقيب جديد آئودي را به بازار آمد

رقيب جديد آئودي را به بازار آمد

 تازه ترين عكس هايي كه از محصول جديد مرسدس بنز به نمايش گذارده شده نشان مي دهد كه تازه ترين محصول اين شركت آلماني يك هاچبك بزرگ کلاس A است كه در هشت نسخه از جمله سدان و مدل های الکتریکی به بازار مي آيد .

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- در حالي كه مرسدس بنز در حال تكميل سري A هاچبك خود است، عکس های خصوصی به نمایش در آمده نشان دهنده چگونگی طراحی آن خواهد بود. نخستین بار در ماه مارس نسل چهارم هاچبک در همان نمایشگاه که دقیقا ۲۱ سال پس از آن  نسل اول اين سري به نمایش گذارده شده بود، رونمايي شده و حالا قرار است در ماه مارس و در نمایشگاه ژنو مجددا از اين خانواده خودروي جديد رونمايي شود .

 این خودرو  شامل یک طراحی بیرونی شیک تر، و البته کابین داخلی تازه استعکس های جاسوسی نشان می دهد که اين خودرو از رقیب قديمي اش يعني  آئودی A۳ کمی  بزرگتر و عريض تر از مدل قبلی اش است.

چراغ های LED شیک تر، پنجره های بزرگتر و پنل های شیک تر از قبل از ویژگی های قابل توجه اين خودرو استهمچنين در داخل كابيناين خودرو ، مرسدس رویکرد بسیار رادیکالي را به كار برده است  و کنسول مرکزی و داشبورد قبلی را  با تنظیم دیجیتالي جايگزين آنچه در سری جدید E یافت می شود كرده است .

طبق اعلام اين شركت آلماني نسخه جدید سدان نیز در سال 2018  به اين خانواده ملحق خواهد شد. مدل چهاربعدی که با Sedan A در شانگهای پیش نمایش داده شد، با سدان آئودی A3 رقابت خواهد کرد

با ورود اين سدان، به نظر مي رسد كه  مرسدس CLA آزادی بيشتري  پیدا خواهد کرد که کوپه چهار درب را با تمرکز بیشتر طراحی کنداین مدل در سال 2019 عرضه خواهد شد و احتمالا با ایستگاه CLA نیز به پایان خواهد رسید.

مرسدس AMG دو مدل عملکردی برای کلاس A جدید ارائه می دهدتابیاس مورس، رئیس AMG، آشکارا درباره AMGA ۴۵ جدید صحبت کرده، که از موتور توربو 4 سیلندر 2.0 لیتری 400 اسب بخاری بهره می برد.
 A 45 
با Audi RS ۳ رقابت خواهد کرد، و همچنین  Moers نیز این فرصت را دارد تا یک مدل AMG پایین تر تولید کند که با اتومبیل هایی مانند Volkswagen Golf R و Audi S۳ رقابت  کنددر این سطح ورودی AMG، یک نسخه از موتور توربو 2.0 لیتری احتمالا در دسترس است.

بعد از تولید هاچبک کلاس A، سدان و CLA برای اولین بار، مرسدس بر روی نسل بعدی GLA تمرکز  خواهد کردتمام نسخه های کلاس A ترکیبی از موتور و انتقال را به اشتراک می گذارندموتور جدید 2.0 لیتری موتور جایگزین موتور 2.1 لیتری خواهد شد، در حالی که مدل های دیزلی همچنان به تولید بیشتر کالاهای A-Class ادامه خواهند دادنسخه های 1.6 و 2.0 لیتری موتورهای بنزینی توربوشارژ نیز در دسترس خواهند بودنسخه پلاگین Hybrid A-Class hatchback نیز تحت رابط جدید EQ Power عرضه خواهد شد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب