icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رکود بازار و تاخت و تاز دلالان خودرو

رکود بازار و تاخت و تاز دلالان خودرو

علیرغم اینکه طی یک هفته اخیر بازار خودرو در قیمت محصولات پرتیراژ ثابت و در برخی خودروها حتی کاهش قیمت (به‌ویژه در محصولات ایران‌خودرو) دیده می‌شود اما همچنان تاخت و تاز دلالان در این بازار مشهود است.

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-بررسی بازار امروز (دوشنبه/ 29 آذرماه)   و مقایسه آن نسبت به یک هفته گذشته نشان می‌دهد که در برخی محصولات علاوه بر اینکه ثبات قیمت حفظ شده است، در برخی از انواع خودروها به‌ویژه محصولات گروه ایران‌خودرو کاهش قیمت هم ایجاد شده است؛ با این وجود اما همچنان ردپای دلالان و قیمت‌گذاری‌های دلخواهانه قیمت خودروها مشهود است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران معتقد است که حتی اگر قیمت‌ها در معاملات رسمی پایین بیاد و بازار روند نزولی داشته باشد؛ اما همچنان دلالان و دارندگان خودرو که گرداننده اصلی بازار هستند، از موضع خود کوتاه نمی‌آیند و حتی در بازار بی‌مشتری هم همچنان، در جهت کاهش قیمت‌ها اقدام نمی‌کنند؛ چراکه آن‌ها دوست ندارند دارایی خود را ارزان بفروشند.

بررسی و مقایسه بازار خودرو طی یک هفته اخیر نشان می‌دهد که قیمت محصولات پرتیراژ گروه صنعتی ایران‌خودرو در برخی خودروها کاهش یک تا چهار میلیون تومانی و در خودرو پژو پارس کاهش 13 میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند. قیمت برخی محصولات این گروه خودرویی صنعتی طی این مدت از ثبات نسبی برخوردار بوده است اما قیمت برخی دیگر از محصولات سه تا 9 میلیون تومان و همچنین هایما S7 توربو 15 میلیون تومان افزایش یافته‌اند.

در محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز در برخی محصولات ثبات قیمت حفظ شده و برخی دیگر دو تا 7 میلیون تومان گران‌تر شده‌اند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب