icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شاهین در دی ماه با قیمت ۲۶۷ میلیون تومان تحویل داده می‌شود

شاهین در دی ماه با قیمت ۲۶۷ میلیون تومان تحویل داده می‌شود

قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصول شاهین بر اساس جزئیات مندرج در دعوت‌نامه صادر شده ماه جاری معادل ۲۶۷ میلیون تومان تعیین شده است.

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-مجید باقری، قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به  روش‌های فروش محصول در صنعت خودروسازی گفت: در خودرو سازی 3 روش فروش وجود دارد، یک مدل فروش، فروش فوری است که در آن کل قیمت محصول از متقاضی گرفته می‌شود و خودرو به فوریت و ظرف مدت حداکثر 3 ماه تحویل داده خواهد شد.

قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، در بیان سایر مدل‌های دیگر فروش محصول گفت: مدل دیگر، پیش فروش و مشارکت در تولید است که بر مبنای این 2 روش، حداکثر تا 50 درصد از مبلغ فعلی خودرو به صورت علی‌الحساب از متقاضی دریافت می‌شود. همچنین در قرارداد فروش تاکید می‌شود که قیمت فروش نهایی خودرو بر مبنای قیمت زمان تحویل تعیین خواهد شد.

*قیمت تحویل خودرو شاهین در دی ماه 267 میلیون تومان است

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که تعدیل قیمت، علت اصلی دریافت نکردن 100 درصد وجه در زمان ثبت‌نام است، تاکید کرد: در دو روش پیش فروش و مشارکت در تولید تنها بخشی از وجه دریافت می‌شود و اگر ما از قیمت نهایی محصول در زمان تحویل آگاه بودیم به طور قطع 100 درصد قیمت تمام شده را از متقاضی خرید خودرو دریافت می‌کردیم.

وی با اشاره به قیمت فروش کارخانه خودروی شاهین افزود: زمانی که می‌خواستیم خودروی شاهین را پیش‌فروش کنیم قیمت نهایی محصول وجود نداشت و مبلغ 80 میلیون تومان از متقاضیان به عنوان پیش پرداخت دریافت شد.

باقری ضمن تاکید بر اینکه در قرار پیش فروش شاهین ذکر شده است که مبلغ دریافتی به صورت علی‌الحساب بوده و مبلغ نهایی خودرو در زمان تحویل و پس از ابلاغ شورای رقابت تعیین می‌شود، گفت: قیمت محصول بر اساس جزئیات مندرج در دعوت‌نامه صادر شده ماه جاری معادل 267 میلیون تومان تعیین شده است.شاهین در دی ماه با قیمت 267 میلیون تومان تحویل داده می‌شود

قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصول شاهین بر اساس جزئیات مندرج در دعوت‌نامه صادر شده ماه جاری معادل 267 میلیون تومان تعیین شده است.

برچسب ها:

شاهین
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب