icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش چهار محصول سایپا ویژه بهمن 1401

شرایط فروش چهار محصول سایپا ویژه بهمن 1401

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش چهار محصول خود را ویژه بهمن ۱۴۰۱ اعلام کرده است. ساینا S دوگانه سوز، کوییک آر اتوماتیک و دو تیپ جدید کوییک در این بخشنامه عرضه حضور دارند. این خودروساز برنامه دارد تا از روز پنجشنبه مورخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ عرضه این خودروها را آغاز کند.

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در این طرح فروش کوییک GX، کوییک آر GX، کوییک آر اتوماتیک و ساینا S دوگانه سوز توسط گروه خودروسازی سایپا عرضه می شود. در این بخشنامه اعلام شده است که مانند شرایط فروش اخیر، نیاز به حساب وکالتی بوده و متقاضیان باید پیش از انجام ثبت نام، فرایند ایجاد حساب وکالتی مورد تایید را طی کنند.

بخشنامه فروش چهار محصول سایپا ویژه بهمن ۱۴۰۱ با دو سهمیه عادی و طرح جوانی جمعیت اعلام شده و صرفاً افرادی می توانند ساعت ۹ صبح ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ خرید خود را تکمیل کنند که تا ساعت ۱۵ روز قبل (یعنی چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱) حساب کاربری خود را ایجاد کرده باشند و تایید حساب وکالتی را به دست آوردند.

شرایط فروش

در این طرح فروش قیمت خودروها قطعی نبوده و در زمان تحویل خودرو، قیمت بر اساس قوانین به مشتریان اعلام می شود. اعداد اعلام شده در این بخشنامه صرفاً ودیعه اولیه و پیش پرداخت بوده و ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی خودروها ندارند. موعد تحویل این چهار مدل خودرو توسط سایپا مهر تا بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است و سود مشارکت ۱۰ درصد و سود انصراف ۷ درصد به ودیعه مشتریان تعلق می گیرد. سود تاخیر هم بر اساس قوانین سازمان حمایت به صورت قانونی و الزامی در این بخشنامه رعایت می شود.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب