icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار مجلس

طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار مجلس

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول را بررسی می‌کنند.

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-جلسه علنی امروز-چهارشنبه- مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست «محمد باقر قالیباف» با حضور 199 نفر از نمایندگان آغاز شد.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود. این طرحها از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح های حمایت از مالکیت صنعتی و اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری از دیگر برنامه‌های امروز نمایندگان در جلسه علنی خواهد بود.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی، لایحه پروتکل اصلاحی بند(5-4-1-10) اساسنامه موسسه منطقه‌ای استانداردسازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت و اندازه شناسی سازمان همکاری اقتصادی (ریسکام) و  ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت شاخص های اقتصادی در دولت های یازدهم و دوازدهم هم در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

در این جلسه قرار است گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان و گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال 1392 الی 1399 در دستور کار قرار گیرد.

همچنین بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی طبق اصل (85) قانون اساسی و طرح حمایت از فناوری نرم در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

برچسب ها:

صنعت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب