icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو طرح فروش محصولات ایران خودرو با تحویل 90 روزه از طریق قرعه کشی /جدول اسفندماه 1401

طرح فروش محصولات ایران خودرو با تحویل 90 روزه از طریق قرعه کشی /جدول اسفندماه 1401

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان طرح فروش فوق العاده و فوری محصولات با تحویل 3 ماهه محصولات خود را ویژه سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا می گذارد.

چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در این طرح که از فردا چهارشنبه 17 اسفند 1401 آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، خودروهای سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S5 و S7 عرضه شده است.

برگزیدگان نهایی این طرح روز یک‌شنبه ۲۱ اسفند از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین خواهند شد.

مانند طرح‌های جدید ایران خودرو دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی است و بر همین اساس واریز مبلغ ۱۳۰میلیون تومان برای خودروهای سواری و ۴۰۰ میلیون تومان برای خانواده هایما توسط هر متقاضی در حساب وکالتی ضروری است. متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.

ایران خودرو بانک های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است.

متقاضیان می توانند برای شرکت در این طرح پس از افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه مورد نظر، نسبت به ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

شرایط فروش ایران خودرو نیمه شعبان

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب