icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش هیوندای النترا و هیوندای آزرا توسط کرمان موتور آغاز شد

فروش هیوندای النترا و هیوندای آزرا توسط کرمان موتور آغاز شد

برخی از نمایندگی های کرمان موتور فروش مدت دار هیوندای النترا و هیوندای آزار را آغاز کرده اند.

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-با توجه به آغاز ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک شرکت های مختلف در حال واگذاری محصولات خود هستند .ازهمین رو و بر اساس اطلاعات بدست آمده از نمایندگی ها  مشخص شده که کرمان موتور فروش هیوندای آلنترا مدل 2018 و هیوندای آزرا مدلهای 2018 و 2019 را آغاز کرده است.

البته در وب سایت رسمی این شرکت هیچ اطلاعیه در این خصوص ارائه نشده است اما با چرخی در وب سایت های خرید و فروش خودرو متوجه خواهید شد نمایندگی های کرمان موتور آگهی ثبت نام این دو خودروی محبوب کره ای را به ثبت رسانده اند . با تماس با این نمایندگی که برخی از نمایندگی مطرح و به نام این شرکت نیز هستند مشخص  گردید که ثبت نام آغاز شده و از امروز 13 اسفند 97 می توانید نسبت به خرید این دو خودرو اقدام نمایید.

بر اساس اطلاعات بدست آمده هیوندای النترا با قیمت 399 میلیون تومان و با موعد تحویل 60 روزه عرضه خواهد شد که حدود 20 میلیون تومان بابت هزینه های جاری نظیر شماره گذاری به آن اضافه می گردد.

همچنین قیمت هیوندای آزرا مدل 2018 برابر با 713 میلیون تومان و هیوندای آزرا مدل 2019 با قیمت 813 میلیون تومان عرضه خواهد شد و مبلغ 35 میلیون تومان بابت هزینه های جاری به آن افزوده خواهد شد. به مانند النترا تحویل هیوندای آزرا هم 60 روز کاری خواهد بود.

قابل ذکر است کرمان موتور چند ماه پیش قصد داشت پیش فروش این دو خودرو را آغاز نماید که ظاهرا بدلیل عدم ترخیص خودرو از گمرگ این پیش فروش کنسل گردید.

قابل ذکر است تا ساعت 10 امروز ظرفیت آزرا مشکی به اتمام رسیده و هنوز فروش النترا 2018 آغاز نشده است.

شرایط فروش هیوندای النترا 2018

شرایط فروش هیوندای آزرا 2019

 

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

وحید حاتمی 1397/12/14
19:21:35

با سلام شرکت کرمان موتور چرا جواب نامه درخواستی مشتریان خود را نمی‌دهد ماشین ما با داشتن گارانتی تعویض 4ماه بدون ماشین موندم حتی ضرر وزیان مارا بده فردا هم سر این مردم بدبخت چه بلایی میاد شب عیدی پول مردم میکرید حالا بیا بدو دنبال مدیران بی لیاقت

آخرین مطالب