icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کاپیتان محصولات وارداتی GAC

کاپیتان محصولات وارداتی GAC

شرکت راسا موتور خاورمیانه، نخستین نمونه های کراس اوور متوسط وارداتی GAC EMKOO را وارد کشور کرده است.

یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-این کراس اوور با طول 4680 میلیمتر در مرز کراس اوور های کوچک و متوسط قرار می گیرد و با ابعاد بزرگتر از GS3 بزرگترین محصول وارداتی برند GAC توسط شرکت راسا موتور خاومیانه است. GAC برای اولین بار این خودرو را در سال 2022 باطراحی سنت شکننانه در داخل و خارج از کابین به بازارهای جهانی معرفی کرد و قرار است در بازار ایران نیز به صورت وارداتی عرضه شود.

این خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژر TGDi مجهز بوده که 177 اسب بخار قدرت را با گشتاور 270 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده امکو از نوع 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) است که توان را به چرخ های جلو می رساند. این خودرو می تواند شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را طی 6.95 ثانیه ثبت کند. همچنین از مصرف سوخت بهینه جی اِی سی امکو کمتر از 6.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

این خودرو به شش کیسه هوای 10 نقطه ای، سقف شیشه ای با سایه بان برقی، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، رادار تابلوخوان، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ ها، درِ صندوق عقب برقی، شارژر بیسیم تلفن همراه، دوربین 360 درجه، دستگیره های الکتریکی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال، سردکن اتوماتیک صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، نور پردازی کابین و… مجهز است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب