icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کمیته صنعت مجلس طرح ساماندهی صنعت خودرو را اصلاح کرد

کمیته صنعت مجلس طرح ساماندهی صنعت خودرو را اصلاح کرد

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو در کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: این مصوبه در جلسه آتی کمیسیون صنایع تعیین تکلیف می‌شود.

یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-سیدجواد حسینی کیا از اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو در کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: تلاش می‌شود که این طرح طی هفته جاری در کمیسیون صنایع و معادن نهایی و برای بررسی به صحن علنی ارجاع شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبه خودرویی مجلس در جلسات آتی کمیسیون صنایع و معادن تعیین تکلیف می‌شود، افزود: یکی از ایرادات شورای نگهبان به مصوبه ساماندهی صنعت خودرو، منشا ارز موردنیاز برای واردات خودرو بود، که پس از بررسی‌ مقرر شد که منشا ارز موردنیاز برای واردات مشخص باشد و افرادی بتوانند خودرو وارد کنند که پیش از واردات، منشا ارز خود را به بانک مرکزی اعلام کنند.

وی همچنین با اشاره به دیگر ایراد شورای نگهبان به مصوبه خودرویی مجلس، توضیح داد: درج عبارت «تصویب سایر مقررات برعهده وزارت صمت است» دیگر ایراد شورای نگهبان بود که مقرر است برای رفع این ایراد، وزیر صمت دستورالعمل اجرایی این موضوع را ابلاغ کند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: همچنین برای رفع ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام براساس بند 2 اصل 110، سازوکارهایی اندیشیده شده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب