icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو 10 خودرو محبوب در جستجوی گوگل:

10 خودرو محبوب در جستجوی گوگل:

یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

۱۰ خودرو محبوب در جستجوی گوگل: اگر خیلی خلاصه بخواهیم بگوییم، دهمین خودرویی که در لیست گوگل قرار گرفته است. 10-هیوندای توسان کره‌ای است که بعد از معرفی نسخه جدید و مجهز شدن به چهره‌ای زیباتر و بهتر، توانسته خود را به این لیست ۱۰تایی ملحق کند.

9- خودروی ژاپنی لکسوس NX است که بیشتر از رتبه نهم، انتظار می‌رفت که حداقل در جایگاه پنجم یا ششم باشد، خودروی زیبا و پرستیژ که بیشتر به خاطر طراحی ظاهری‌اش توانسته خود را بالا بکشد.

8-بعد از لکسوس NX، شورلت کلرادو در جایگاه هشتم قرار می‌گیرد که برای یک پیکاپ میان رده موفقیت چشمگیری به حساب می‌آید و این در صورتی است که نامی از تویوتا هایلوکس و… که از رقیبان اصلی این پیکاپ به شمار می‌روند، در این لیست به چشم نمی‌خورد.
7 و 6- جایگاه هفتم و ششم هم به خودرویی کراس اوور با پلتفرمی مشترک اختصاص داده شده است، یعنی به ترتیب جیپ رنگاد و فیات ۵۰۰X که باور کردنش کمی دشوار به نظر می‌رسد.

5- بعد از فیات ۵۰۰ ایکس و جیپ رنگاد، جایگاه پنجم متعلق به کراس اوور کامپت ژاپنی یعنی هوندا HR-V است که در سینه خود پیشرانه‌ای ۱٫۸ لیتری چهار سیلندر ۱۳۸ اسب بخاری با گشتاوری ۱۷۲ نیوتن متری دارد.

4- چهارمین خودروی پربازدید گوگل هم مربوط به جدیدترین نسل از شورلت کامارو می‌شود که به لطف تغییرات گسترده‌ای که در بخش ظاهری آن حاصل شده و پیشرانه‌هایی ۲ لیتری چهار سیلندر، ۳٫۶ لیتری ۶ سیلندر و ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندر ۴۵۵ اسب بخاری که بر روی آن نصب شده است، توانسته آمار قابل توجه‌ای از خود به نمایش بگذارد.

3- جایگاه سوم هم بار دیگر به یک ژاپنی اصیل اختصاص داده شده که شاید کمتر کسی انتظار آن را داشته باشد. تویوتا تاکوما، خودرویی پیکاپ و قدرتمند از شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا که بیشتر می‌توان گفت تحت تاثیر تبلیغات گسترده، جایگاه سوم را ازآن خود کرده است، گفتنی است که این خودرو رقیبی جدی برای شورلت کلرادوی رتبه هشتمی در بازار آمریکا به شمار می‌رود.

2- جایگاه یکی مانده به آخری هم متعلق به برادر بزرگ‌تر شورلت کلرادو، یعنی شورلت سیلورادوست. حال جالب اینجاست که در این لیست اثری از رقبای اصلی این خودرو یعنی فورد F150 و داج رم به چشم نمی‌خورد که می‌تواند نشان از محبوبیت بیشتر شورلت سیلورادو در مخاطبان پیکاپ پسند باشد.

1- و اما رتبه اول لیست پربازدیدترین خودروی سال ۲۰۱۵ آمریکا. در سال ۲۰۱۵ خودروهای زیاد و معروفی در آمریکا معرفی شد. عملا داج رم و فورد F150 نیستند، چون پیش از این گفتیم که در لیست جایی ندارند. ممکن است بگویید که جایگاه اول متعلق به نسل جدید فورد جی تی، شورلت کوروت، داج وایپر یا خودروهای دیگری باشد، ولی حقیقت امر این است که مردم اکثر جهان در سطح متوسط رو به پایین قرار دارند و در اینترنت هم بیشتر به دنبال خودرویی می‌گردند که با جیبشان همخوانی داشته باشد، به همین دلیل رتبه اول بیشترین بازدید یک اتومبیل در گوگل مربوط به خودرویی سدان، کم مصرف و شیک با جهشی فوق العاده رو به جلو در مدل جدید یعنی شورلت مالیبو است.

برچسب ها:

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب