icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو 4 خودروی صد درصد ایرانی در راه است

مدیر عاما سایپا خبر داد

4 خودروی صد درصد ایرانی در راه است

مدیر عامل سایپا اعلام کرد این شرکت در حال طراحی یک مگا پلت می باشد و ظرف 2 سال آینده 4 خودروی صد در صد ایران بر روی این پلت فرم عرضه خواهد شد.

سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" مهدی جمالی در مراسم آغاز واگذاری 5000 دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: در حال حاضر مگاپلت‌فرم ملی سایپا در دست طراحی و تولید است.

وی با بیان اینکه ظرف دو سال آینده چهار خودروی صد در صد ایرانی بر روی این پلت‌فرم تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ جایگزینی برای دو خودروی وانت زامیاد و پراید وجود ندارد. البته در حال پیش‌بینی جایگزین‌های مناسبی برای این خودروها هستیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال خودروی پراید علی‌رغم تمام سخنان پیرامون آن یک خودروی کارآفرین بوده و ایجاد اشتغال زیادی در سیستم حمل و نقل عمومی داشته است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ما در سال 1393 و 1394 در سایپا با شرکتی مواجه بودیم که حدود 5 هزار میلیارد تومان زیان انباشته داشت و تولید آن به حدود یک سوم کاهش پیدا کرده بود.

وی با بیان اینکه امروز تولید سایپا به بیشترین میزان در شش سال گذشته افزایش یافته است خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدامات در سال جاری میان سایپا به سود بیش از 650 میلیارد تومانی تبدیل شده است که حاصل از مدیریت دولت تدبیر و امید است.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک شش میلیون دستگاه خودروی تولیدی سایپا در سراسر کشور تردد می‌کند که بیش از 50 درصد آن در سیستم حمل ونقل عمومی فعال است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب