icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گزارش :BMW و تویوتا در حال تحقیق برای یک خودروی کوچک کم مصرف

گزارش :BMW و تویوتا در حال تحقیق برای یک خودروی کوچک کم مصرف

به گزارش "پردیس خودرو" BMW و تویوتا میتوانند به زودی زمینه ی موجود و الگوی تکنولوژی خود را به سمت ساخت یک خودروی کوچک کم مصرف سوق دهند.

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش "پردیس خودرو" BMW و تویوتا میتوانند به زودی زمینه ی موجود و الگوی تکنولوژی خود را به سمت ساخت یک خودروی کوچک کم مصرف سوق دهند.

این دو کمپانی خودروسازی قبلا طرح هایی را برای توسعه ی یک طرح خودری اسپورت جدید به کمک یکدیگر,به همراه تعدادی از پروژه های تکنولوژی نسل بعدی اعلام کردند.

اکنون به نظر می رسد که این دو کمپانی در حال کار کردن با یکدیگر بر روی نسل بعدی خودروهای شهری هستند.

برای BMW , این میتواند حداقل به معنی تولید ورژنی از مدل راکت من معروفش که به صورت بالقوه به شکل ورژنی از مینی ماینر است باشد.

 BMW و تویوتا

راکت من تا زمانی که در سال 2011 از طرح آن رونمایی شد در خقا باقی مانده بود ولی دوباره در سال 2012 در مسابقات المپیک لندن از آن رونمایی شد.

رئیس بخش طراحی مینی,آندرس وارمینگ در این چند ماه اخیر به وضوح در مورد امید هایش برای تولید راکت من صحبت کرده است,اما هزینه های تولید برای یک خودروی شهری باعث شد که این پروژه مدت های به مرحله ی انجام نرسد.

وارمینگ به مجله ی خبری در سال گذشته اعلام کرد که"در این لحظه,ما راه حل های با تکنولوژی صحیح را در دست نداریم,اما در حال کار کردن بر روی آنها هستیم".

همکاری بی ام و با تویوتا روش مشخصی برای رساندن طرح راکت من به مرحله ی اجرا پیش رو گذاشت.

به عبارت دیگر, BMW توانست طرحی را مورد استفاده قرار دهد که خودوری شهری آیگو جدید تویوتا را(به همراه سیتروئن C1 و پژو 108)تحت تاثیر قرار دهد,به هر حال این باور وجود دارد که این کمپانی های خودروسازی یک معماری کاملا جدید توسعه یافته توسط BMW و تویوتا با همدیگر را ارائه میدهند.

 BMW و تویوتا

این بدان معنی است که,با وجود آیگو جدید که اخیرا وارد بازار شده است,به مرحله ی تولید رساندن یک طرح خودروی شهری بازار مشترک توسعه یافته چند سال به طول می انجامد – زمان تخمینی برای وارد بازار شدن طرح راکت من سال 2018 یا حتی 2020 میباشد.

نقل قولی از یک منبع بی نام در بخش مینی مگوید که " تازه روزهای اولی است که خودروی مینی شروع به کار کرده است".

اما وقتی عضو جدید گروه تحقیق و توسعه ی ما کلاوس فروحلیچ در اوایل امسال به آمریکا سفر کرد,این یکی از موضوعات مورد بحث بوده است.

اگر راکت من یا ماینر وارد مرحله ی تولید شود,در رده ی همتای خود یعنی کوپر هاچ,کلابمن جدید,نسل بعدی خودروهای روستایی و اگر گزارشات صحت داشته باشند به سوپر لگرا رودستر میپیوندد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب