icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آئودی A7 اسپورت بک خود را به سمت نمایشگاه مصرف الکتریکی هدایت کرد

آئودی A7 اسپورت بک خود را به سمت نمایشگاه مصرف الکتریکی هدایت کرد

آئودی مدل آئودی مدل A7 اسپورت بک را روانه ی نمایشگاه مصرف الکتریکی (CES)در لاس وگاس کرد,و امیدوار است که این خودرو بتواند سفر خودگردان خود را به پایان برساند.

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 آئودی A7

آئودی مدل آئودی مدل A7 اسپورت بک را روانه ی نمایشگاه مصرف الکتریکی (CES)در لاس وگاس کرد,و امیدوار است که این خودرو بتواند سفر خودگردان خود را به پایان برساند.

مدل A7 – که توسط تیم طراحش "جک" نامیده میشود – گروهی از روزنامه نگاران اتومبیل رانی و یک تکنسین آئودی برای کمپانی خواهد داشت اما به هر حال باید سفر را بدون کمک به پایان برساند.

آئودی میگوید که روزنامه نگاران آموزش دیده اند که با حادثه های غیر قابل پیشبینی مقابله کنند و از طرفی هم تکنسین برای این مواقع آماده ی کمک میباشد.سفر از دره ی سیلیکون آغاز میشود و بعد از آن به کالیفرنیا میرود و وقتی به لاس وگاس و نوادا برسد حدود 900 کیلومتر را طی کرده است.

آئودی گفته است که A7 "تکنولوژی های حسگر تولید – آماده"را ارائه خواهد کرد, و اینکه :دوره ی هدایت خودوری خودکار آغاز شده است".

 آئودی A7

آئودی A7 اسپورتبک

اینکه نظر ها در مورد این خودرو چه خواهند بود مشخص نیست,اما کمپانی خودرو ساز آلمانی بر این باور است که یک"نقش رهبری"در زمینه ی هدایت خودکار اتومبیل به دست آورده است.

جک میتواند به به صورت خودکار تا سرعت 110 کیلومتر بر ساعت خود را هدایت کند,و حرکات مانوری ساده و سریع در ترافیک ها مانند دست فرمان های ساده و ترمز گرفتن را میتواند انجام دهد.

مجموعه ای از رادارهای حسگر جک را هدایت میکنند,همچنین حسگرهایی نیز برای کنترل سرعت و ارسال پیغام برای کمک وجود دارند.این سنسورهای کمکی حسگرهای لیزری هستند درون پنجره ها و سپر عقب A7 نصب میشوند.

یک دوربین سه بعدی برای به دست آوردن اطلاعات از جلوی خودرو,به همراه 4 دوربین کوچکتر که در دیگر جهت ها تنظیم شده اند نیز وجود دارند.

اگر جک فکر کند که وارد یک منطقه ی شلوغ شهری شده است,به خاطر عملکرد ضعیف در مکان های شلوغ از راننده درخواست میکند که کنترل را به دست بگیرد.

 آئودی A7

اگر راننده درخواست جک را رد کند,چراغ هشدار شروع به چشمک زدن میکند و به آرامی خودرو را در لاین توقف در یک گوشه متوقف میکند.در صورت امکان,علاوه بر جک,آئودی قول بهبود و پیشرفت های بیشتر برای خودروهای آینده که در نمایشگاه مصرف الکتریکی به نمایش گذاشته خواهند شد را داده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب