icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مدل شاسی بلند آئودی EV تایید شد,تکنولوژی R8 e-tron

مدل شاسی بلند آئودی EV تایید شد,تکنولوژی R8 e-tron

به گزارش "پردیس خودرو" ائودی تایید کرد که یک مدل شاسی بلند تماما الکترونیکی در دست تولید است,که محدوده ای بیش از 500 کیلومتر را پوشش داده و در برابر مدل تسلا X رقابت میکند.

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 

به گزارش "پردیس خودرو" ائودی تایید کرد که یک مدل شاسی بلند تماما الکترونیکی در دست تولید است, که محدوده ای بیش از 500 کیلومتر را پوشش داده و در برابر مدل تسلا X رقابت میکند.

در یک روزنامه ی منتشر شده در مورد ابر خودروی R8 e-tron تمام الکترونیکی به اشتباه اشاره شد که این تکنولوژی در یک خودرروی استیشن EV قرار خواهد گرفت,بعد از آن آئودی تایید کرد که این خودرو یک شاسی بلند خواهد بود.

به هر حال با توجه به رییس بخش مهندسی آئودی اولریک هاکنبرگ , این خودرو بر اساس مدل موجود از خانواده ی Q نخواهد بود.

هاکنبرگ به انتشارات اروپایی mag auto در نمایشاه اتومبیل ژنو گفت که"این خودرو طراحی منحصر به فردی خواهد داشت".

"بناراین این خودرو یک اسم تکراری مثال A6 یا Q5 یا هرچه دیگر شبیه به اینها نخواهد داشت و نیروی آن توسط یک باتری تامین میشود".

در شایعات قبلی تصور میشد که مدل شاسی بلند فست بک Q8 که هنوز تولید نشده است(به BMW X6 فکر کنید)اولین شاسی بلند تماما الکترونیکی آئودی خواهد بود,و چنین خودرویی بسیار شبیه به تسلا مدل X است که در ربع سوم سال 2015 به صورت گسترده به فروش خواهد رسید.

 

چه بر اساس Q8 باشد چه نه, شاسی بلند EV آئودی همراه با مدل Q7 e-tron برقی هیبریدی (در عکس بالا میبینید)در نمایشگاه آئودی به نمایش در خواهد آمد.برای هاکنبرگ,تامین کننده ی نیروی دیزلی – برقی  Q7 e-tron برای یک شاسی بلند بزرگ معقول تر و قابل درک تر است.

با یک سیستم ترکیبی با خروجی 275 کیلووات نیرو و 700 Nm نیروی گشتاور, Q7 e-tron دارای شتاب 0 تا 100 در 6 ثانیه و مصرف سوخت 1.7 لیتر در هر 100 کیلومتر در حالت ترکیبی استفاده از دیزل و برق میباشد.با شارژ کامل, Q7 e-tron میتواند در حالت برقی 56 کیلومتر را طی کند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب