icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اطلاعات لو رفته ی آئودی Sq7 جذاب

اطلاعات لو رفته ی آئودی Sq7 جذاب

به گزارش پردیس خودرو اولین نگاه بر آئودی SQ7 ظاهر آن را برای سال 2016 تایید کرد و نیروی این خودرو با یک موتور توربو دیزلی الکتریکی V8 تامین میشود.

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پردیس خودرو اولین نگاه بر آئودی SQ7 ظاهر آن را برای سال 2016 تایید کرد و نیروی این خودرو با یک موتور توربو دیزلی الکتریکی V8 تامین میشود.

هفته ی پیش اطلاعاتی در مورد اینکه آئودی قرار است یک مدل SQ7 دیزلی جذاب را ارائه دهد درز کردند و اکنون اولین تصاویر را که از آزمایش خودرو هستند را در اختیار داریم.رئیس توسعه ی تکنیکی آئودی دکتر اولریک هکنبرگ در آخریت پرس و جو های ما در مورد Q7 اعلام کرد که یک SQ7 زمانی در سال آینده ارائه خواهد شد که نیروی آن با یک موتور دیزلی V8 تامین خواهد شد که دارای ویژگی توربوشارژ الکتریکی"e – boost"میباشد.

آئودی خیلی مطمئن نیست که آیا علامت "S"بر این نمونه ی اولیه خواهد زد یا خیر,اما اطلاعات بیش از این نیستند.چراغ های مه شکن جلو به جای اینکه پلاستیک تیره ی ساده داشته باشد با دو قطعه کروم پرانتز مانند احاطه شده اند,که در مدل استاندارد این ویژگی دیده خواهد شد و حفاظ های زیر بدنه ی جلو و عقب آهن خالص خواهند بود نه فقط رنگ بدنه.در عقب خودرو 4 لوله اگزوز بزرگ جایگزین اگزوز های دوقلوی مدل شش سیلندره ی اولیه شده اند.

طرح RS5 TDI-e نشان داده شده در سال 2014 از آئودی که همان تکنولوژی "e-boost"آئودی است برای از بین بردن لرزش های توربو برای عکس العمل نسبت به افزایش سرعت و غرش اگزوز ها طراحی شده است – حتی برای موتور دیزلی.ایده این است که یک موتور الکتریکی توربو را قبل از گازهای داغ اگزوز سر برسند بچرخاند و عمل فشرده سازی هوا را در سیلندر ها انجام دهد.سیستم تنها برای دور موتور بیش از 3000 عمل میکند ولی قبل از این مقدار به این سیستم نیازی نیست و کاملا بی فایده است.

در مورد موتور,آئودی قصد دارد موتور TDI 4.2 لیتری آزمایش شده را که از قبل بر روی پورش کاین دیزلی S استفاده شده است و به عنوان کاندید مسلمی برای SQ7 نیز در نظر گرفته شده بود را مورد استفاده قرار دهد,اما یک مهندس اشاره کرد که این خودرو ممکن است با یک موتور با ظرفیت 4 لیتر متفاوت ظاهر شود.این باور نیز وجود دارد که این خودرو ممکن است با این موتور به بازار بیاید,آلبته با تنظیمات متفاوت.

 

نیرو و نیروی گشتاور در طرح RS5 TDI-e به دست آمده از یک موتور 6 سیلندره ی 3 لیتری به ترتیب عبارتند از 380 اسب بخار و 750 نیوتون متر,بنابراین انتظار میرود که SQ7 این مقدار را تا 400 اسب بخار و نیروی گشتاور بسیار بیشتری افزایش دهد.با در نظر گرفتن Q7 سریعتر فعلی – مدل TDI 3 لیتری با 268 اسب بخار نیرو – شتاب صفر تا 100 6.5 ثانیه ای,که این شتاب برای SQ7 5.5 ثانیه بود را پوشش دهد.نزدیکترین رقیب این خودرو BMW X5 M50d توربوی سه برابر با 376 اسب بخار نیرو میباشد.

با توجه به گفته های هکنبرگ,متغیر های دیگر Q7 که باید در نظر گرفته شوند تا نیاز ها و خواسته های مشتری را فراهم کنند عبارتند از ورژن بایاس بیشتر خارج از جاده.هکنبرگ اعلام داشته که"احتمال دارد که این سطح با کاهش سطح جعبه دنده به جعبه دنده ای که VW Touareg داشت همراه باشد اما در حال حاضر نیازی به این کار نیست".

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب