icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز مونتاژکاری وانت پیکاپ در منطقه آزاد ارس

آغاز مونتاژکاری وانت پیکاپ در منطقه آزاد ارس

همزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی، خط مونتاژ وانت پیکاپ آمیکو در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- خط مونتاژ خودروی پیکاپ آمیکو با سرمایه گذاری ۶۲۳ میلیارد ریال افتتاح شد. ظرفیت تولید سالانه این مجموعه 30 هزار دستگاه خودروی دوکابین و تک کابین با قدرت کشنده مختلف بوده و 500 نفر مشغول به کار شده اند. همزمان با سفر رییس جمهور برای حضور در آئین افتتاح رویداد تبریز 2018، پروژه های سرمایه گذاری در زمینه ورق های فشرده چوبی با روکش ملامینه و هایگلس، تولید خودرو، تولید کت و شلوار و تولید نخ فرش ماشینی افتتاح  می شود.

مجموع سرمایه گذاری این پروژه ها یک هزار و 770 میلیارد ریال می باشد. مرتضی بانک در جریان این سفر با حضور در گلزار شهدای هادیشهر به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد. در ادامه از محل احداث ورزشگاه 5 هزار نفری هادیشهر، مسیر اجرای فاضلاب شهر هادیشهر و پروژه تصفیه خانه آب شرب جلفا بازدید کرد.
برگزاری شورای اداری با حضور مرتضی بانک نماینده ویژه اعزامی از سوی رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار و امام جمعه شهرستان جلفا، امام جمعه ارس و مدیران و روسای اداره های شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس در سالن حکیم نباتی ارس برگزار شد. طبق اعلام استانداری آذربایجان شرقی، دیدار مردمی، افتتاح چند پروژه، اجلاس «تبریز ۲۰۱۸» و شورای اداری استان از برنامه‌های سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی است.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب