icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا نمایشگاه خودروی مشهد 97 با استقبال روبرو می گردد

آیا نمایشگاه خودروی مشهد 97 با استقبال روبرو می گردد

نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات‌وصنایع‌وابسته مشهد از شانزدهم‌مردادماه 97 در محل نمایشگاه های بین الملی این شهر آغاز به کار خواهد کرد.

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-حال و روز این روزهای صنعت خودرو کشور اصلا مناسب نیست و شاهد هستم که بدلایل مختلف از قبیل تحریم ها و نرخ رشد ارز، وارد کنندگان و بعضا خودروسازان داخلی با مشکل روبرو گردیده اند . همین مهم باعث گردیده که نمایشگاه خودروی کشور کم رونق و بدون حضور شرکت های وارد کننده برگزار  گردد . در این بین خودروسازان بزرگ کشور نظیر سایپا و ایران خودرو هم علاقه ای به حضوری جدی در اینگونه نمایشگاه نداشته و بصورت ضعیف و حتی بعضا با نمایندگی های خود در شهرهای مذکور حاضر می گردند. البته دلیل عدم ورود خودروسازان برتر شاید به این دلیل باشد که محصولات تولیدی خود را تا سال بعد پیش فروش کرده و نیازی برای تبلغیات و حضور در بین مردم را ندارد.نمایشگاه خودروی شیراز بعنوان اولین رویداد خودرویی سال که ماه پیش برگزار گردید نمونه بارز این ماجراست.

اما نمایشگاه مشهد می تواند تا حدودی امید ها را دوباره زنده کند و نقطه عطفی در برگزاری نمایشگاه های کشور باشد چرا یکی از دلایل رونق گرفتن نمایشگاه ها به برگزار کننده آن نیز باز می گردد. روابط خوب ، پیگری های مداوم و همچنین تبلیغات مناسب پیرامون نمایشگاه می تواند شرکت های بزرگ و کوچک را ترغیب نماید که  در این نمایشگاه ها شرکت نمایند.شرکت ایده تجارت هرمس مجری نمایشگاه مشهد که سابقه برگزرای نمایشگاه تهران در دو سال گذشته را بر عهده دارد اینبار به مشهد آمده است تا با تجربه بالای خود و توانایی کسب کرده در برگزاری نمایشگاه خودرو تهران رنگ و بویی خاص به این نمایشگاه ببخشد.طبق اطلاعت بدست آمده سایپا و ایران خودرو با قدرت کامل در این مشهد حاضر خواهند شد و شرکت های دیگر نظیر مدیران خودرو ،سیف خودرو ،گروه بهمن و غیره نیز در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

امید است نمایشگاه مشهد بتواند دوباره مردم را به صنعت خودروی کشور امیدوار گرداند و باعث رونق در این صنعت مهم کشور گردد.

برای اطلاع از اخبار این نمایشگاه با پردیس خودرو همراه باشید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب