icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو احتمال زنده ماندن راننده سراتو در تصادف چقدر است؟

احتمال زنده ماندن راننده سراتو در تصادف چقدر است؟

کیا سراتو ۲۰۱۷ که در آمریکا با نام فورته شناخته می‌شود امتیاز Top Safety Pick+ را از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه این کشور دریافت نمود. سراتوی به‌روز شده در چالش تست تصادف اورلپ کوچک جلو رتبه‌بندی خوب را دریافت کرده که بهبود قابل‌توجهی نسبت به امتیاز مرزی مدل سال ۲۰۱۵ محسوب می‌شود.

سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- کیا سراتو ۲۰۱۷ که در آمریکا با نام فورته شناخته می‌شود امتیاز Top Safety Pick+ را از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه این کشور دریافت نمود. مدل به‌روز شده این خودرو دارای ساختار بهبود یافته تصادف در اطراف درب‌ها و کیسه‌های هوای جانبی طویل‌تر نسبت به نمونه‌های ابتدایی این خودرو است.

سراتوی به‌روز شده در چالش تست تصادف اورلپ کوچک جلو رتبه‌بندی خوب را دریافت کرده که بهبود قابل‌توجهی نسبت به امتیاز مرزی مدل سال ۲۰۱۵ محسوب می‌شود. کیسه‌های هوای موجود در خودرو و حسگرهای قرار داده شده نشان دهنده ریسک پایین جراحت بوده‌اند.

سراتو با سیستم پیشگیری از برخورد جلوی سفارشی نیز در دسترس است که شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج خودرو از خط، تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک عقب می‌باشد. IIHS به این سیستم امتیاز عالی را داده است.

سراتوهایی که از جولای ۲۰۱۶ به بعد تولید شده‌اند و دارای پکیج پریمیوم پلاس سفارشی هستند از چراغ‌های جلوی زنون تطبیقی و نوربالای خودکار بهره می‌برند و این سیستم‌ها نیز رتبه‌بندی خوبی کسب کرده‌اند. البته تمامی چراغ‌های جلوی دیگر سراتوها امتیاز ضعیف را دریافت کرده‌اند که بدترین امتیاز ممکن است.

مدل به‌روز شده همچنین از قوای محرکه پایه‌ی جدیدی بهره می‌برد. این پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری جایگزین نسخه ۱.۸ لیتری قبلی شده و دارای قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۹ نیوتون متری است. مشتریان می‌توانند از بین گیربکس‌های ۶ سرعته دستی یا خودکار یکی را انتخاب کنند.

سراتو پرفروش‌ترین خودروی کیا در آمریکا بوده و در ماه ژوئن تعداد ۱۱۳۸۷ دستگاه از آن فروخته شده‌اند که بیشتر از فروش ۱۱۲۵۲ دستگاهی اپتیما در این ماه بوده است. در ۶ ماه ابتدایی سال جاری کیا ۵۸۷۴۶ دستگاه از سراتو را در آمریکا فروخته که کمتر از فروش ۵۹۷۱۷ دستگاهی اپتیما در همین بازه زمانی است.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب