icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو از سرگیری تولید پراید با مصوبه سازمان استاندارد تعارض دارد

از سرگیری تولید پراید با مصوبه سازمان استاندارد تعارض دارد

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی استاندارد، تولید پراید باید متوقف شود و گروه خودروسازی سایپا نمی تواند تولید این خودرو را -هر چند به دلیل کاهش قیمت این خودرو در بازار آزاد- از سر بگیرد.

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-وحید مرندی مقدم درباره اخباری مبنی بر اینکه احتمال از سرگیری تولید پراید به منظور کاهش قیمت ها و تنظیم بازار، وجود دارد و این امر با مصوبه شورای عالی استاندارد در تعارض است، افزود: سازمان ملی استاندارد بایستی مصوبات شورای عالی استاندارد را اجرایی کند، بدین جهت و بر اساس تصمیمی که پیش از این شورای عالی استاندارد گرفته است، تولید خودروی پراید باید متوقف شود.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: تصمیم شورای عالی استاندارد، توقف خط تولید پراید است چرا که این خودرو نمی تواند استانداردهای 85 گانه را پاس کند.
وی خاطرنشان کرد: شورای عالی استاندارد تصمیم جدیدی برای از سرگیری پراید نگرفته است و این خودرو تا تیرماه امکان تولید دارد.
مرندی مقدم گفت: از سال گذشته اعلام شده بود که تولید پراید در سال جاری متوقف می شود.
گفتنی است به دنبال توقف خط تولید پراید و خروج این خودرو از سبد محصولات سایپا، قیمت آن در بازار آزاد به شکلی غیرمنطقی و سرسام آور افزایش یافته است و به دنبال این موضوع سایپا اعلام کرده بود که به منظور شکستن قیمت ها و در صورت صدور مجوز می توان تولید پراید را از سرگرفت.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب