icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اطلاعیه سایپا به منظور جایگزینی برخی محصولات پیش فروش شده+جزئیات

اطلاعیه سایپا به منظور جایگزینی برخی محصولات پیش فروش شده+جزئیات

سایپا در اطلاعیه اعلام کرد که بدلایلی، امکان تحویل برخی از محصولات خود در خرید های نقدی شهریور ماه را ندارد و بجای آن خودروهای دیگر را تحویل خواهد داد.

یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- براساس این اطلاعیه مشکلی برای تحویل خودروهای کیا سراتو، ساینا دنده ای و سایپا ۱۳۱ وجود ندارد اما مشتریان که جز تعهدات نقدی شهریور ماه محسوب می شوند و کوییک و تیبا دوگانه سوز را ثبت نام کرده اند، به جای تحویل خودروهای مورد نظر باید از گزینه های جایگزین استفاده کنند. 

به عبارتی مشتریانی که کوییک و ثبت نام کرده اند می توانند دیگر خودروی ملی سایپا ،یعنی ساینا اتوماتیک را تحویل بگیرند. همچنین کسانی که اقدام به ثبت نام تیبا دوگانه سوز کرده بودند حالا در صورت تمایل می توانند تیبا بنزینی در رنگ های متنوع را تحویل بگیرند.

قابل ذکر است سایپا هیچ اجباری را برای تعویض محصولات پیش فروش شده با خودروهای جایگزین را تعیین نکرده و شاید این بدان معنا باشد که در آینده احتمال برطرف شدن مشکلات تولید این دو خودروی ملی باشد.قابل ذکر است مشخصا عدم تحویل کوییک و تیبا دوگانه سوز ربطی به تحریم ها نخواهد داشت چرا که بنا بر اصرار سایپا کوییک و تیبا بر اساس دانش بومی تولید شده و کمترین وابستگی را به خارج از کشور دارد. همچنین سراتو که بطور تمام و کمال و بصورت CKD وارد کشور می شود بدون مشکل به خریداران تحویل خواهد شد. بنابریان به نظر می رسد مشکل تولید این دو خودرو باید در جایی دیگر جستجو کرد.

طرح جایگزینی محصولات سایپا

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب