icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اطلاعیه مهم کارمانیا در خصوص تاخیر در تحویل بی وای دی S7

اطلاعیه مهم کارمانیا در خصوص تاخیر در تحویل بی وای دی S7

شرکت کارمانیا بدلیل تاخیر در تحویل شاسی بلند بی وای دی S7 اطلاعیه مهمی را صادر کرده است.

سه شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ 11 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-کارمانیا که یکی از خودروسازان منظم و منضبط بود بدلیل مشکلات  ناشی از تحریم در تولید شاسی بلند بی وای دی S7 و تامین قطعات منفصله این خودرو ناکام مانده و در حال تلاش است تا بتواند به نحوی شایسته مشکل را بر طرف نماید.قابل ذکر است این شرکت پیش از آغاز تحریم قرار بود که یکی از برترین شاسی بلند های چین را در ایران تولید و عرضه نماید . طبق اطلاعات موجود کلیه خطوط تولید و موارد دیگر پیش تولید از قبیل اخذ مجوز ها آماده شده اما مذاکرات برای رفع مشکلات با طرف خارجی ادامه دارد.

متن اطلاعیه ی کارمانیا به شرح زیر است:

 

قابل توجه مشتريان محترم

 

شرکت خودروسازي کارمانيا همواره رضايت مشتريان محترم را در اولويت برنامه هاي خود قرار داده است و در اين راه با انتخاب برند با کيفيت BYD، مونتاژ با کيفيت بالا و خدمات پس از فروش استثنايي در اين راه گام برداشته است.

 

ضمن پوزش فراوان از تاخير به وجود آمده  به اطلاع مي رساند:

 

- با توجه به تحريمهاي ظالمانه صنعت خودروسازي کشور، کماکان مذاکره با شرکت طرف قرارداد خارجي در خصوص رفع مشکلات تامين و توليد ادامه دارد و به محض رفع مشکلات تامين، با توجه به آماده بودن خط توليد اس7 و طي نمودن مراحل پيش توليد و مجوزهاي مربوطه، نسبت به تامين، توليد و تحويل خودروها مطابق قرارداد تنظيمي با مشتريان محترم اقدام خواهد شد.

 

- مطابق قراردادهاي فروش که بر مبناي دستورالعمل سازمان محترم حمايت از حقوق مصرف کنندگان تنظيم شده است، تا زمان ارسال دعوتنامه مشتريان محترم، به وجه پيش پرداخت، سود مشارکت و جريمه ديرکرد مطابق مفاد مندرج در قرارداد، تعلق خواهد گرفت.

 

- مطابق قرارداد تنظيمي با مشتريان محترم، مبناي محاسبه قيمت خودرو ، قيمت مصوب شرکت مي باشد که تعيين قيمت محصولات بر اساس قيمت تمام شده محصولات ناشي از دستورالعمل هيئت تعيين و تثبيت قيمتهاي سازمان محترم حمايت از مصرف کننده ميباشد.

 

- در راستاي مشتري مداري و جبران بخشي از مشکلات پيش آمده (هر چند که خارج از کنترل و اختيار خودروسازي کارمانيا بوده است)، چنانچه هر يک از مشتريان محترم درخواست دريافت وجه پيش پرداختي خود را داشته باشند، ميتوانند با ارائه کتبي درخواست انصراف از خريد، مبلغ پيش پرداخت به همراه سود مشارکت را دريافت نمايند.

 

مجددا از تاخير خارج از کنترل بوجود آمده و عدم رضايت شما مشتريان محترم پوزش طلبيده و اميدواريم با  رفع مشکلات موجود بتوانيم خودرويي با کيفيت با خدماتي استثنايي را تحويل شما عزيزان نماييم.

برچسب ها:

اطلاعیه
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

میثم 1398/6/26
12:11:49

ماشینی در کار نیست همه سرکاریم امروز هم اب پاکی ریختن رو دستمون روز گذشته شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان تولیدکننده محصولات بی وای دی در ایران، به مشتریان بی وای دی S7 اعلام کرد که فعلا امکان تولید و تحویل این خودرو وجود ندارد و باید برای مشخص نمودن وضعیت قراردادشان باید به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند. بر اساس تصاویر ارسالی در خصوص بخشنامه جدید کارمانیا، دارندگان حواله بی وای دی S7 باید از میان ۴ طرح اعلام شده شرکت یکی از آن ها را انتخاب نمایند. آن طور که در این بخشنامه عنوان شده است، فعلا امکان تامین قطعات منفصله بی وای دی S7 به خاطر مشکلات تحریم وجود ندارد و برای همین نمی توان در آینده نزدیک انتظار حضور این خودرو را در جاده های کشور داشت. شرکت کارمانیا در بخشنامه جدید خود، ۴ راه پیش پای مشتریان بی وای دی S7 را اینگونه شرح داده است: ۱- تمدید قرارداد یکساله برای مشتریان با لحاظ کردن سود مشارکت و جریمه تاخیر: در اصل شرکت در این طرح می گوید که تا به امروز سود مشارکت ذکر شده در قرارداد و جریمه تاخیر ۱۲ درصد بر اساس اصل پول (پیش پرداخت) محاسبه شود. همچنین کارمانیا علاوه بر این موارد، سود ۱۳ درصدی دیگری را هم لحاظ می کند و در نهایت مجموع مبلغ را (اصل پول+سود مشارکت در قرارداد S7+جریمه ۱۲ درصد+سود ۱۲ درصدی اضافه) به عنوان پیش پرداخت یک قرارداد جدید یکساله در نظر می گیرد. برای قرارداد جدید سود مشارکت ۱۸ درصد و جریمه تاخیر ۱ درصد ماهانه (۱۲ درصد سالانه) در نظر گرفته شده است. در واقع بر اساس این طرح، کارمانیا می گوید که احتمالا یک سال طول می کشد تا امکان تولید بی وای دی S7 فراهم شود و مشتریان می توانند با اعتماد به شرکت، دوباره وجه خود را در قالب مشارکت در تولید به این شرکت بسپارند. ۲- پرداخت سود مشارکت و جریمه تاخیر به صورت نقدی و تمدید قرارداد با اصل پول: در این طرح مشتریان می توانند سود مشارکت اعلام شده در قرارداد بی وای دی S7 را با جریمه تاخیر ۱۲ درصدی و سود اضافی ۵ درصدی را دریافت کنند و اصل پول خود را در قالب یک قرارداد جدید یک ساله با سود ۱۸ درصد و جریمه تاخیر ۱ درصد ماهانه (۱۲ درصد سالانه) نزد شرکت بسپارند. در این طرح می بینیم که کارمانیا ۸ درصد اضافه سود پرداختی کمتری نسبت به طرح اول در نظر گرفته است. همچنین مشتریان می گویند که بر اساس اعلام کارشناسان شرکت کارمانیا، دریافت سود مشارکت و جریمه تاخیر تا ۹۰ روز به طول می انجامد. ۳- انصراف مشتری و پرداخت اصل پول به اضافه سود انصراف و جریمه تاخیر: در این طرح کارمانیا سود انصراف را با سود مشارکت درج شده در قراردادها برابر در نظر گرفته و این اقدام را به عنوان حسن نیت خود اعلام کرده است. اما دیگر خبری از اضافه سود پرداختی نیست و مدت زمان بازپرداخت پول نیز تا ۹۰ روز بعد از ثبت انصراف خواهد بود. ۴- تحویل خودروی جایگزین از محصولات کرمان موتور: در این طرح اصل پول مشتریان به اضافه سود مشارکت و تاخیر نیز به عنوان پیش پرداخت یک قرارداد جدید با کرمان موتور در نظر گرفته می شود و مشتریان می توانند به جای تحویل بی وای دی S7، جک J4 و S3 را خریداری کنند. تحویل خودروهای اعلام شده از جانب کرمان موتور در قرارداد جدید ۴۰ روز کاری اعلام شده و ۱ درصد سود تاخیر ماهانه نیز در نظر گرفته شده است. در این طرح کارمانیا جک J4 و S3 را با تخفیف به مشتریانش می دهد و به ترتیب قیمت ۱۴۰ و ۱۹۵ میلیون تومان را اعلام نموده است.

Amir 1398/4/13
4:54:5

کمتر به فکر جیب خودتون باشید یه کم مردم بدبخت نگاه کنید این چی شد کوچکترین شرکتهای خودرو سازی ایران تونستن به تعهدات خودشون با قیمت اعلام شده شون که موقع ثبت نام اعلام کردن پایبند باشن اما شما نتونستید حتی قطعه وارد کنید من که اصلا اینو باور ندارم ...

محمد معین نجف آبادی 1398/3/3
1:46:4

سلام همسر من بی وای دی اس 7 ثبت نام کرده و همچنان منتظر ارسال دعوتنامه از طرف شرکت هستیم و جواب قاطع و درستی نمیگیریم . آب یا در یک‌کلام این خودرو تولیو و به مشتریها تحویل داده میشه یا خیر ؟؟؟؟

محمد معین نجف آبادی 1398/3/3
1:45:57

سلام همسر من بی وای دی اس 7 ثبت نام کرده و همچنان منتظر ارسال دعوتنامه از طرف شرکت هستیم و جواب قاطع و درستی نمیگیریم . آب یا در یک‌کلام این خودرو تولیو و به مشتریها تحویل داده میشه یا خیر ؟؟؟؟

m 1397/11/10
20:43:33

چطور کرمان موتور هیوندایی کره رو وارد میکند بعد کارمانیا بعد این همه وقت قطعات یه ماشین چینی رو نتونسته وارد کنه. آخه ما رو چی فرض کردید. ترو خدا ديگه هیچ کس گول اینارو مثل ما نخورده.

فرزاد 1397/10/5
17:1:37

با سلام پس چطور شرکت2ماه پیش اعلام کرد از اواخر پاییز اس7 را تحویل خواهیم داد سر کار بودیم نه یه مشت دروغگو اسم خودشونو گذاشتن خودروساز

حمید 1397/10/5
15:16:36

با سلام خدمت همه عژیزانی که درانتظارتحویل بی وای دی اس7 توسط شرکت هستند. اما مدیریت شرکت کارمانیا تاریخ ۲۰تیر امسال اعلام کردند تمام قطعات ckd اس 7 خریداری شده. این دروغ ها چیه که سرهم میکنید؟

امین 1397/10/5
11:46:46

مدیر کارمانیا، اگه این دلایل رو مطرح نمی کرد سنگین تر بود. اینها توجیه ای جاهلانه بیش نیست. 10 ماه وقت از دست بدی بعد دلیل ا....نه بیاری. یک کارگر ساده هم می تونست پیش بینی کنه، مدیریت پس چیه؟به خدا خانواده ام یکسال دلخوش بودند. متاسفم برای خودم و هموطنام!

احمدی 1398/10/25
13:45:21

تنها ره رهایی اتحاد و اقدام جمعی مالباختگان است باید از فضای مجازی برای این اتحاد و همبستگي استفاده کرد .

علی نباتی پور 1397/10/4
22:38:54

ضمن تسکر از انتخاب خوبتونbvd7که در حد قیمت وکیفیت بینظیر بود چنانچه انجام تحویل ان مقدور نیست .وبرای حفظ اعتبار کرمان خودرو کرمان موتور وکارمانیا جایگزین جکs5پیشنهاد بدید .بنده در صورت تحویل bydبا طول زمان موافقم ۲قرارداد باهاتون دارم

حسن مردانه 1398/7/4
17:17:46

این شرکت خودروسازیه یایه دفتر کلاهبرداری؟ مااگه جک اس پنج میخواستیم به جای اینکه اس 7 ثبت نام کنیم همون موقه با70ملیونمون میتونستیم جک اس 5 بخریم.الان پول مارو به پهن تبدیل کردید .این خسارتو باید شما بدید نه مردم. ازجون مردم چی میخایید یه مشت مفت خورید

آخرین مطالب