icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام شرایط فروش جدید لاماری ایما همراه با افزایش قیمت +جدول

اعلام شرایط فروش جدید لاماری ایما همراه با افزایش قیمت +جدول

شرکت آرین موتور پارس ضمن افزایش قیمت 90 میلیون تومانی کراس اوور لاماری ایما ،فروش فوق االعاده این خودرو را از امروز شنبه 25 تیر ماه 1401 در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز خواهد کرد.

شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-. آرین پارس موتور قصد دارد لاماری ایما Eama را به روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی یک میلیارد و 79 میلیون تومان و به روش قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه کند.البته آرین موتور افزایش قیمت 90 میلیونی را به علت این افزایش تغییرات نرخ گمرک اعلام کرده است.

 فروش فوق العاده لاماری ایما در این طرح با قیمت قطعی بوده و موعد تحویل 90 روز کاری در نظر گرفته شده است. در این طرح فروش خودروی لاماری ایما سود مشارکت و انصراف در نظر گرفته نشده و تنها جریمه دیرکرد تحویل خودرو به صورت سالیانه 36 درصد (ماهانه 3 درصد) در نظر گرفته شده که در صورت تاخیر در تحویل لاماری ایما به مشتری، خودروساز موظف به پرداخت به خریدار است.

متقاضیان می توانند از زمان اعلام رسمی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اطلاع رسانی خواهد شد نسبت به پیش ثبت نام ماشین لاماری ایما آرین پارس موتور با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sale.iranecar.com/ اقدام کنند.

این طرح که دومین طرح فروش خودروی لاماری ایما توسط آرین پارس موتور بوده قرار است که از شنبه 25 تیر ماه 1401 به مدت سه روز در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اجرا شود. قیمت لاماری ایما در این طرح نسبت به طرح قبل حدود 90 میلیون تومان افزایش یافته است. البته هیچ تغییر آپشنی روی لاماری ایما در این طرح فروش صورت نگرفته و تنها تنوع رنگ بدنه این خودرو افزایش یافته است. 

شرایط فروش لاماری

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب