icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام شرایط پیش فروش کوییک آر توسط سایپا/مهر 99

اعلام شرایط پیش فروش کوییک آر توسط سایپا/مهر 99

گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش کوییک آر ویژه مهر ماه را اعلام کرد.

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-برای ثبت نام کوییک آر به پیش پرداخت ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی نیاز است و مشتریان می توانند طی سه روز فرایند ثبت نام اولیه را بر روی وبسایت سایپا انجام دهند. تحویل این هاچ بک کراس اقتصادی برای شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده و در صورتی تقاضای بیشتر از ظرفیت، فرایند قرعه کشی نیز برای مشخص شدن خریداران انجام خواهد شد.

کوییک آر به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند و استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد. جعبه دنده ۵ سرعته دستی نیز توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی کوییک آر می رساند. در این خودرو امکانات ایمنی نظیر دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD ، BA و استاندارد حفاظت از عابر پیاده در قسمت جلو وجود دارد.

در حال حاضر سایپا معیار ثبت نام را نسخه پایه کوییک آر قرار داده است و در صورت تامین قطعات در خط تولید، امکان تحویل کوییک آر پلاس هم فراهم خواهد بود. کوییک آر پلاس از نظر فنی تفاوتی با نمونه ساده ندارد و تنها در بحث امکانات رفاهی به فرمان طرح D، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، تریم داخلی چرم و… مجهز است.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب