icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو افتتاح نمایشگاه خودروی اردبیل

افتتاح نمایشگاه خودروی اردبیل

ششمین نمایشگاه خودروو قطعات یدکی اردبیل در حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی اردبیل و مدیران سایپا و صاحبان فتتاح شد..

سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: ششمین نمایشگاه خودروو قطعات یدکی اردبیل در حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی اردبیل و مدیران سایپا و  صاحبان فتتاح شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " گروه خودروسازی سایپا محصولات جدید خود را در غرفه ای به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه شرکت سایپا با خودروهای بریلیانس H220 و H230، EADO، سراتو، CS35، پارس خودرو با خودروهای بریلیانس H320 و H330، ریچ در دو مدل معمولی و آفرود، کولئوس، ون هایس، شرکت بن رو با وانت سایپا ۱۵۱ اتاق دار، سایپاکاشان با ساینا و شرکت زامیاد با مینی تراک جدید درکا در دو مدل یخچال دار و معمولی حضور یافته اند.

همچنین در این نمایشگاه شرکت سایپادیزل با خودرو مدل دانگ فنگ T480، فوتون ۶.۵ و ۸.۵ تنی و دانگ فنگ R270جهت بازدید علاقه مندان حضور یافته است.

گفتنی است هفت نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در استان اردبیل نیز با ارائه شرایط فروش ویژه در این نمایشگاه جهت عرضه خدمات به بازدیدکنندگان حضور دارند.

گروه خودروسازی سایپا در غرفه شماره ۲ نمایشگاه بین المللی اردبیل از تاریخ ۱۶ الی ۲۰ شهریور همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدید علاقه مندان استان اردبیل است و از زمان افتتاح با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب