icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو در طرح واگذاری اقساطی محصولات ایران‌خودرو ظرفیت فروش برخی خودروها افزایش یافت

در طرح واگذاری اقساطی محصولات ایران‌خودرو ظرفیت فروش برخی خودروها افزایش یافت

در اجرای طرح فروش اقساطی اخیر و استقبال بی‌سابقه از این طرح، محدودیت‌هایی برای مشتریان فراهم شد و ظرفیت برخی محصولات به اتمام رسید که با برنامه‌ریزی انجام‌شده مقرر شد تا با تغییر زمان تحویل، امکان ثبت نام مجدد برای بخشی از محصولات با زمان تحویل ۶۰ روزه فراهم شود.

پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: در اجرای طرح فروش اقساطی اخیر و استقبال بی‌سابقه از این طرح، محدودیت‌هایی برای مشتریان فراهم شد و ظرفیت برخی محصولات به اتمام رسید که با برنامه‌ریزی انجام‌شده مقرر شد تا با تغییر زمان تحویل، امکان ثبت نام مجدد برای بخشی از محصولات با زمان تحویل ۶۰ روزه فراهم شود.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با بیان مطلب فوق و ضمن تشکر از مردم و نمایندگان فروش گفت: مطلوب ما این است که مشتریان، خودرویی را که انتخاب اول آنهاست دریافت کنند. مصطفی خان‌کرمی افزود: میزان استقبال مشتریان، تعداد تعهدات جاری و قبلی مشتریان ازآن محصول و ظرفیت تولید و همچنین زمان تحویل خودرو موانعی است که گاه منجر به کاهش و یا متوقف شدن ظرفیت فروش محصول می‌شود.

وی با بیان این توضیح که موعد پرداخت چک اقساط خودروهای این دسته از مشتریان یک ماه دیرتراز زمان سررسید مشتریان فعلی خواهد شد اضافه کرد: این تصمیم به منظور جلوگیری از تاخیر در تحویل خودروهای تخصیصی و امکان برنامه‌ریزی و انتخاب نوع محصول در زمان تحویل  برای مشتریان اتخاذ می‌شود.

بنا بر این گزارش، شرکت ایران‌خودرو در پاسخ به اعتماد مشتریان، مبنای زمان تحویل را از زمان واریز وجه و تکمیل مدارک در نمایندگی ها محاسبه می‌کند و بر این اساس، زمان تحویل‌های اعلامی واقعی است و خودرو در زمان مقرر به مشتریان تحویل خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو همچنین در خصوص ساعت و روزهای کاری فعالیت  نمایندگان شرکت  اعلام کرد: ساعات کار نمایندگی طبق روال عادی است، ولی برخی از نمایندگان به منظور انجام فعالیت های مربوط به ثبت نام، جمعه نیز فعال خواهند بود.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب