icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ام وی ام x55 محصول جدید مدیران خودرو برای بازار

ام وی ام x55 محصول جدید مدیران خودرو برای بازار

شرکت مدیران خودرو قصد دارد بزودی چری تیگو 5 نسل جدید را با نام ام وی ام x55 روانه بازار نماید

سه شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ 2 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" مدتی است  تصاویری از یک نسخه مشکی رنگ تیگو 5 جدید با پلاک تست فنی در رسانه های منتشر گردیده است. ظاهرا این تیگو 5 جدید توسط شرکت مدیران خودرو جهت تست های فنی و اخذ مجوز های لازم به ایران وارد شده است و قرار است در آینده نزدیک با برند ام وی ام و با نام x55 روانه بازار ایران شود.

قابل ذکر است مدیران خودرو اوخر سال گذشته نسخه فیس لیفت یا همان بروزرسانی شده نسل فعلی تیگو 5 را رونمایی کرده بود و حالا با توجه به استقبال مناسب مشتریان قصد دارد نسل جدید این خودرو را وارد بازار نماید.

چری تیگو جدید در اواسط سال 2017 میلادی (اردیبهشت 96) بصورت رسمی در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد. ظاهر این خودرو بر اساس زبان طراحی جدید چری شکل گرفته است . همین موضوع باعث گردید تیگو 5 نسل جدید در نمای جلو عقب کاملا جذاب و مدرن به نظر برسد.از دیگر تغییرات اساسی چری تیگو 5 جدید ،طراحی کابین این خودرو بوده که کاملا متفاوت با آن چه در نسل فعلی موجود می باشد ،طراحی شده است. طراحی کاملا رادیکالی و ساده و بدور از هیاهو که منجر به حذف اداوت فیزیکی بسیاری گردیده است و تل حدودی از جذابیت آن کاسته شده است. پشت آمپر این محصول جدید چری هم تقریبا همان چیزی است که در تیگو 7 مشاهده خواهید کرد.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو در چین موتوری 1.5 لیتری توربو با حداکثر توان 148 اسب بخار می باشد.اما شاید این خودرو در ایران با همان پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی موجود در نسل فعلی عرضه گردد.

مدیران خودرو در خصوص قیمت و زمان عرضه این خودرو اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما با توجه به قیمت فعلی این خودرو و رقبای موجود در بازار مانند هایما اس 7و بی وای دی اس 6 انتظار قیمت 10 تا 110 میلیونی برای این خودرو می رود.

قابل ذکر است دیروز در خبر ها داشتیم که کرمان موتور هم قرار است لیفان X80 را به سبد محصولات خود اضافه نماید که دقیقا در همین سگمنت چری تیگو 5 جدید خواهد بود و رویارویی این دو کراس اور جدید بازار جذاب دنبال خواهد شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

انتظار 1397/11/4
15:40:32

سلام وقت بخیر به نظر محصول جدید خوبه، ایکاش رنج قیمتش مشخص می شد. سپاس

مصرف کننده 1396/10/26
19:40:26

فقط امیدوارم که این یکی دیگه دو دیفرانسیل باشه

آخرین مطالب