icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو امکان ثبت نام در سامانه پیش فروش پژو 207آی وجود ندارد

امکان ثبت نام در سامانه پیش فروش پژو 207آی وجود ندارد

طبق گزارش های میدانی خبرنگار پردیس خودرو، افراد بسیاری از مشتریان از ابتدای آغاز ثبت نام پیش فروش پژو 207آی با مراجعه به مراکز مختلف به هیچ عنوان موفق به ثبت نام در سایت نشده اند. متاسفانه برخی نیز در حین ثبت نام پول از حساب شان کسر گردیده ولی در نهایت پیغام عدم ثبت نام اعلام شده است.

چهارشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- به گزارش خبرنگار پردیس خودرو، در حالی امروز ثبت نام پیش فروش پژو 207آی از ساعت 10 صبح آغاز شده که کمتر کسی موفق به ثبت نام در سامانه شده است. طبق گزارش های میدانی خبرنگار پردیس خودرو، افراد بسیاری از مشتریان از ابتدای آغاز ثبت نام با مراجعه به مراکز مختلف خدمات اینترنتی به هیچ عنوان موفق به ثبت نام در سایت نشده اند. متاسفانه برخی نیز در حین ثبت نام پول از حساب شان کسر گردیده ولی در نهایت پیغام عدم ثبت نام اعلام شده است. در حالی ثبت نام در سایت پیش فروش پژو 207آی امکان پذیر نیست که از ساعات ابتدایی در سامانه اعلام شده ظرفیت کامل شده است.

متاسفانه یکی از مشکلات که ایران خودرو با آن مواجه بوده و تاکنون هیچ اقدام موثری در این زمینه نکرده است، ناکارآمدی در روش های پیش فروش خودرو است. دقیقا شرایط کنونی که برای پیش فروش پژو 207آی به وجود آمده پیش از این برای پژو 2008 نیز به وجود آمده بود. متاسفانه ایران خودرو نسبت به این فرآیند ناکارآمد هیچ اقدام موثری نکرده است. همین امر این شائیه را ایجاد می کند که شاید در فرآیند پیش فروش ها رانت وجود دارد و امکان ثبت نام صرفا  برای افراد خاصی وجود دارد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب