icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو انتشار تصاویر تازه ازاسپورتیج 2016 جدید

انتشار تصاویر تازه ازاسپورتیج 2016 جدید

یک وب سایت کره ا عکسهای جدیدی منتشر کرده که چهره نهایی این خودرو را قبل از رونمایی اصلی نشان می دهد.

پنجشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: یک وب سایت کره ای عکسهای جدیدی منتشر کرده که چهره نهایی این خودرو را قبل از رونمایی اصلی نشان می دهد.

 

 

 

کیا اسپورتیج 2016 جدید

 

 به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" چند روز گذشته عکسهای در فضای مجازی از اسپورتیج جدید 2016 منتشر شده بود که توسط یک عکاس غیر حرفه ای شکار شده بود.

اما دوباره این خودرو قبل از رونمایی شکار عکاسان جاسوس شده است . عکسهای منتشر شده مشخص می کند که این خودرو در محلی خارج از کارخانه می باشد.

این تصاویر که از سوی یک وبسایت کره‌ای منتشر شده نشان‌دهنده تغییری آشکار در طراحی خودروهای کیا است ضمن آنکه اسپورتیج جدید طرحی خاص‌تر از نسل فعلی خود خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی بخش جلویی این خودرو، افزایش ارتفاع محل نصب چراغ‌های جلو است که باعث می‌شود جلوپنجره معروف کیا در بخش پایینی چراغ‌های قرار گیرد.

 

کیا اسپورتیج 2016 جدید
هنوز تصویری از داخل این خودرو منتشر نشده است اما بر اساس طرح‌های اولیه منتشر شده از سوی کیا می‌توان گفت فضای داخلی این خودرو اسپرت تر از نسل فعلی است.
پیش از این تصاویر جاسوسان صنعتی، نمایی کلی از این خودرو را مشخص کرده بود اما به نظر می‌رسد تصاویر منتشر شده به‌صورت رسمی توسط شرکت کیا و احتمالا برای استفاده در تبلیغات ثبت شده است. نسل جدید کیا اسپورتیج طی روزهای آینده به‌صورت آنلاین رونمایی خواهد شد اما نخستین نمایش آن برای عموم در جریان نمایشگاه خودروی فرانکفورت در ماه آینده خواهد بود.

 

کیا اسپورتیج 2016 جدید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب