icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اولین نمونه پژو 3008 وارد ایران شد

اولین نمونه پژو 3008 وارد ایران شد

ظاهرا محصول بعدی و پس از برجامی ایران خودرو یک کراس اور دیگر از مجموعه پژو خواهد بود که اولین نمونه این خودرو هم وارد ایران شده است.البته این خودرو بصورت شخصی وارد منطقه آزاد انزلی شده است.

چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" پس از برجام و عقد قرار داد ایران خودرو و پژو مقرر گردید که محصولت بروز و جدید این برند فرانسوی یکی پس از دیگری توسط شرکت ایکاپ(ایران خودرو-پژو)به بازار ایران عرضه شود. ایران خودرو پس از عرضه موفق پژو 2008 و سدان های پژو 508 قرار است که بزودی پژو 301 هم به سبد محصولات اضافه نماید.

اما محصول بعدی پژو برای بازار ایران یک کراس اور خوش چهره و خوش قد و قامت با نام پژو 3008 خواهد بود که از قبل زمزمه عرضه این خودرو به گوش می رسید وحالا با ورود اولین نمونه این خودرو به ایران شایعات در خصوص عرضه 3008 توسط ایران خودرو قوت گرفته است.

پژو 3008 را در حقیقت می توان بردار بزرگتر 2008 دانست که از نظر ظاهری شبیه به 2008 طراحی شده است.نمونه وارد شده مربوط به نسل دوم پژو 3008 که در نمایشگاه پاریس 2016 رونمایی و در سال 2017 به بازارهای جهانی عرضه گردید .پس می توان مطئمن شد که پژو در ارسال جدیدترین محصولات خود به ایران طبق قرار داد عمل نموده است.این کراس اور فرانسوی فعلا توسط پژو بصورت دیفرانسیل جلو تولید شده که شاید سدی در برابر فروش مناسب این خودرو بدلیل شلوغ بودن این سگمنت عمل باشد.

پژو 3008 با دو پیشرانه 1.2 لیتری مجهز به سیتم پرخوران با بیشنه قدرت 131 اسب بخار و موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 165 اسب بخار تولید شده است. این موتور ها جهت انتقال قدرت به چرخهای جلو از جعبه دنده 6 دنده اتوماتیک بهره خواهند برد.

از نظر ظاهری هم باید گفت که نسل دوم  پژو 3008 با توجه آخرین زبان طرای پژو مورد بازبینی قرار گرفته است و چهره کاملا جسور و تهاجمی به خود گرفته است.

پژو 2008 در صورت ورود به بازار ایران باید با محصولاتی نظیر اسپورتیج ،توسان و راو 4 به رقابت بپردازد که کمی کار این محصول جدید بازار ایران را دچار مشکل خواهد کرد. قمیتی هم که می توان برای این کراس اور مد نظر قرار مبلغی بالغ بر 170 الی 190 میلیون تومان خواهد بود.

 ایران خودرو در خصوص زمان عرضه پژو 3008 اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما انتظار می رود این خودرو ر سال 96 و در یکی از نمایشگاه خودرو رونمایی شود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب