icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اپتیما JF جدید ترین سدان کیا در دی 94

اپتیما JF جدید ترین سدان کیا در دی 94

اپتیما JF جدید ترین سدان کیا در دی 94

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

pardiskhodro : اپتیما JF که نسل چهارم از این سدان محبوب کیا در سگمنت D محسوب می شود و برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک در سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی شد به بازار ایران ارایه شد.

به گزارش pardiskhodro این خودرو با فضای بیشتر برای سرنشینان و افزایش استحکام بدنه نسبت به مدل قبلی، به تازگی در لیست پیش فروش محصولات شرکت اطلس‌خودرو ، نمایندگی رسمی کیاموتورز کره جنوبی در ایران، قرار گرفته است.

در بین خودروهای این خودرو‌ساز موفق کره‌ای، در مدل اپنیما از توجه به جزئیات و وسواس در طراحی، به عنوان مهم‌ترین عامل در حرکت رو به جلوی آن در بازارهای جهانی یاد می‌شود در مدل جدید اپتیما، حتی کیفیت مواد و قطعات به‌کار رفته در ساخت تزئینات داخلی، مانند روکش صندلی‌ها، رودری‌ها و مجموعه داشبورد نیز ارتقا یافته است و تغییر ابعاد خودرو، فضای بیشتری برای تمامی سرنشینان مهیا کرده است.

 

فضای بار اپتیمای جدید نیز از ۵۰۵ لیتر به ۵۱۰ لیتر افزایش پیدا کرده و به لطف استفاده بیشتر از فولاد با قدرت بالا (AHSS)، بدنۀ اپتیمای جدید محکم‌تر از قبل شده است.

 

اپتیما JF از یک موتور ۲٫۴ لیتری MPI بهره می برد که قادر است قدرتی معادل ۱۷۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری برابر با ۲۲۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند؛ گیربکس این خودرو نیز از توع ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی است.

گفتنی است سیستم صوتی به‌کار رفته در این خودرو،  محصول شرکت Harman Kardon یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های صوتی اتومبیل در دنیا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اپتیما JF به سایت شرکت اطلس خودرو به آدرس www.atlaskhodro.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۶۴۴۴۴۴  تماس حاصل فرمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب