icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ایران قطب تولید و صادرات ولوو در منطقه خواهد شد.

ایران قطب تولید و صادرات ولوو در منطقه خواهد شد.

پردیس خودرو: مدیر عامل سایپا در حاشیه رونمایی از خط تولید کامیون های نسل جدید ولوو در ایران ضمن اعلام خبر فوق گفت :نیسان آمادگی همکاری با سایپا می باشد.

سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدیر عامل سایپا در حاشیه رونمایی از خط تولید کامیون های نسل جدید ولوو در ایران  ضمن اعلام خبر فوق گفت :نیسان آمادگی همکاری با سایپا می باشد.

 

 

 

تولید ولوو

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"آقای مدنی در مراسم گقت :نحوه همکاری ما شرکت ولوو بصورت تامین قطعات ،همکاری تکنیکی بوده که ما سعی داریم در آنیده قرار داد جوینت ونچر با این خودرو ساز منعقد کنیم.

ایشان ادامه داد که با توجه اینکه هنوز تحریم پا برجاست ولوو شروع همکاری با ما را آغاز کرده و هدف از این همکاری ایجاد مرکزی برای تولید و صادرات به منطقه است زیرا تولید برای یک بازار 400 میلیون نفری توجیه اقتصادی دارد .

وی افزود که نسل جدید کامیون های ولوو 15 درصد داخلی سازی شده است.

 

تولید ولوو

 

ایشان در خصوص همکاری این شرکت با شرکت سیتروئن گفت : برای همکاری با شرکت پژو سیتروئن در حال مذاکره هستیم و مطمئنا تا زمان مشخص شدن نتیجه مذاکرات 5+1 این قرار داد منعقد نمی گردد.همچنین در صورت تصمیم گیری برای واردات یک خودرو ابتدا تعداد محدودی از خودور بصورت CUB` وارد می گردد تا میزان استقبال مردم سنجیده شود.ایشان گفت در حال مذاکره برای تولید مشترک با سیتروئن برای  تولید  یک مدل خودرو به نام B73 می باشیم.

 

تولید ولوو

آقای مدنی در خصوص اصلاح قرارداد تندر 90 گفت مذاکرات در این خصوص با شرکت رنو در حال نهایی شدن می باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب