icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد

ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد

در روزهایی که زمزه افزایش قیمت در روزهای آتی به گوش می رسد ایران خودرو با ارائه بخشنامه فروش قیمت 4 محصول خودرو را افزایش داد.

جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بر اساس بخشنامه این شرکت مشخص است که ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را با توجه آزاد سازی قیمت و 5 درصد کمتر حاشیه بازار مشخص کرده است.

ایران خودرو قیمت رسمی پژو پارس اتوماتیک را ۸۳ میلیون تومان اعلام کرده است. در طرف دیگر قیمت خودروی جدید دانگ فنگ S30 اتوماتیک ۱۴۱ میلیون تومان انتخاب شده است. رنو تندر ۹۰ پیکاپ هم با افزایش قیمت، بهای ۷۷ میلیون تومان را پیدا کرده و وانت آریسان دوگانه سوز هم ۳۶ میلیون تومان شده است. ایران خودرو اعلام کرده است که هر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و …) و همچنین تغییر قیمت خودروهای ذکر شده ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهاي قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری خواهد بود.

این قیمت ها بدان معناست که ایران خودرو قیمت محصولات خود تقریبا را با قیمت حاشیه بازار تنظیم نموده است و باید انتظار داشت در آینده نزدیک دیگر محصولات این شرکت با قیمت های جدید عرضه خواهد شد.

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو در حالی اعلام شده که در رزوهای گذشته آقای روحانی ریاست محترم جمهور مخالفت خود را با هرگونه افزایش قیمت اعلام کرده بود. حالا مشخص نیست که ایران خودرو بر چه مبنا و با توجه به کدام مصوبه قیمت محصولات خود را افزایش داده است.

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب