icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ایرتویا در استان گیلان

ایرتویا در استان گیلان

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایرتویا به مدیریت آقای مزدک پژوهش در استان گیلان و در فضایی به وسعت ۱۶۲۰ متر مربع با حضور برخی از مسوولان استان و مدیران شرکت ایرتویا به بهره‌برداری رسید.

یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایرتویا به مدیریت آقای مزدک پژوهش در استان گیلان و در فضایی به وسعت ۱۶۲۰ متر مربع با حضور برخی از مسوولان استان و مدیران شرکت ایرتویا به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایرتویا به مدیریت آقای مزدک پژوهش در استان گیلان و در فضایی به وسعت ۱۶۲۰ متر مربع با حضور برخی از مسوولان استان و مدیران شرکت ایرتویا به بهره‌برداری رسید.با توجه به برنامه ریزی گسترده شرکت ایرتویا در راستای توسعه و افزایش خدمات دهی به مشتریان محترم در سراسر کشور و به دلیل علاقه مندی هموطنان محترم استان گیلان به محصولات تویوتا و لکسوس، ایجاد این نمایندگی در دستور کار قرار گرفت.

هم اکنون هموطنان گیلانی می توانند جهت  آشنایی با محصولات تویوتا و لکسوس و همچنین دریافت اطلاعات از شرایط فروش به آدرس رشت، بعد از فرودگاه بین المللی، کیلومتر ۲ جاده انزلی مراجعه نماید. همچنین شماره تماس ۵  الی ۳۴۴۹۱۷۸۱-۰۱۳ آماده پاسخگویی به شما هموطن گرامی می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات تویوتا و لکسوس و همچنین قیمت و شرایط فروش اینجا را کلیک کنید.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

شرکت ایرتویا
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب