icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اینفرنو، ابرخودرو مکزیکی

اینفرنو، ابرخودرو مکزیکی

ابرخودرو اینفرنو از یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی سود خواهد برد که توانایی تولید ۱,۴۰۰ اسب بخار نیرو را دارد و احتمالا در کمتر از سه ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رساند.

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: ابرخودرو اینفرنو از یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی سود خواهد برد که توانایی تولید ۱,۴۰۰ اسب بخار نیرو را دارد و احتمالا در کمتر از سه ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رساند.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"، اینفرنو یک ابرخودرو مکزیکی است که توسط شرکت ال‌تی‌ام هات اسپات معرفی شده و وعده خروجی ۱,۴۰۰ اسب بخار برای آن داده شده است. اینفرنو تحت رهبری مهندسان مکزیکی شکل گرفته اما به دست متخصصان ایتالیایی ساخته شده است.طراحی اینفرنو توسط «آنتونیو فرایولی»، طراح ارشد ایتالیایی، انجام شده است که در طراحی چند مدل مفهومی لامبورگینی طی سال های اخیر نقش داشته است. بدنه این ابرخودرو از ترکیب روی، آلومینیوم و نقره که به عنوان «فوم فلزی» شناخته می شود، ساخته شده است. ال‌تی‌ام هات اسپات در پس پروژه این خودرو قرار دارد مالکیت پتنت این ماده را در اختیار دارد. فوم فلزی از قدرت بسیار زیاد و چگالی کم سود می برد. فوم فلزی ماده ای با قابلیت کشش بالا است و می تواند ۱۰۰ برابر اندازه واقعی خود کشش داشته باشد تا ضربات را جذب کند. در مقام مقایسه، چگالی فولاد ۷,۶۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است در شرایطی که تراکم فوم فلزی ۴,۳۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.

۵۳۳۴۷۱_۴۹۵

 

ابرخودرو اینفرنو از یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی سود خواهد برد که توانایی تولید ۱,۴۰۰ اسب بخار نیرو را دارد و احتمالا در کمتر از سه ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رساند. بیشینه سرعت این خودرو ۳۹۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. رنگ خاکستری مات و قرمز درخشان نیز با نام این خودرو هماهنگ است.

۵۳۳۴۷۲_۵۲۰

۵۳۳۴۷۳_۱۰۶

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب