icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو \"ایکس 411\" و \"ایکس 502\"محصول جدید ایران خودرو

\"ایکس 411\" و \"ایکس 502\"محصول جدید ایران خودرو

مدیر عامل ایران خودرو گفت:ایران خودرو در حال کار بروی 2 محصول جدید با نام "X411"و"X502" بوده که بزودی یکی از این دو خودرو وارد بازار خواهد شد.

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدیر عامل ایران خودرو گفت:ایران خودرو در حال کار بروی 2 محصول جدید با نام "X411"و"X502" بوده که بزودی یکی از این دو خودرو وارد بازار خواهد شد.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو"مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصول جدید پروژه «ایكس.411» در پایان امسال و عرضه محصول جدید پروژه «ایكس.502» در سال آینده خبر داد و تحقیق و توسعه قوی را از جمله امكانات ایران خودرو دانست.

وی افزود: با شركت های خارجی در حال مذاکره هستیم و قراردادهای جوینت ونچر (همكاری مشترك) به صورت 50 – 50 داریم كه بر اساس آن 30درصد تولیدات مشترك به بازارهای خارجی صادر می شود.

مهندس یكه زارع ادامه داد: در زمینه پلاتفرم هم اقدامات مهمی صورت گرفته و تا دوسال دیگر پلتفرم جدید ایران خودرو حاصل همكاری با شركت های ایتالیایی و كره ای آماده خواهد شد كه روی این پلاتفرم استایل های متناسب با فرهنگ و سلیقه مردم ایران قرارخواهد گرفت.

وی خواستار بهره گیری مشتریان از تسهیلات خرید خودرو شد و با بیان اینكه دولت كمك كند تا خودروسازان مطالبات خود را وصول کنند،افزود: در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده تصمیم جدی لازم است و چنان چه امسال 200هزار خودروی فرسوده را جایگزین كنیم هم در مصرف سوخت و هم در آلایندگی تاثیر دارد.

وی یادآور شد: هیچ خودورسازی مایل به افزایش قیمت نیست اما ایران خودرو سعی می كند با همین قیمت های موجود، كیفیت بالاتری را در محصولات خود ارایه دهد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو یادآور شد: گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست سال جاری شش هزار دستگاه خودروی سواری به بازارهای جهانی صادر كرده و این تعداد تا پایان سال به 20 هزار دستگاه افزایش می یابد.

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودروhttps://پردیس خودرو.me/pardiskhodro    بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب