icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو معاون رئیس جمهور هشدار داد بازارایران را دراختیار خودروهای آماده خارجی نمی گذاریم.

معاون رئیس جمهور هشدار داد بازارایران را دراختیار خودروهای آماده خارجی نمی گذاریم.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: خودروسازان خارجی برای ورود به بازار ایران نسبت به انتقال تکنولوژی و سرمایه‌گذاری‌ اقدام کنند، زیرا بازار را در اختیار خودروهای آماده خارجی نمی‌گذاریم.

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: معاون اجرایی رییس جمهور گفت: خودروسازان خارجی برای ورود به بازار ایران نسبت به انتقال تکنولوژی و سرمایه‌گذاری‌ اقدام کنند، زیرا بازار را در اختیار خودروهای آماده خارجی نمی‌گذاریم.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " شریعتمداری در حاشیه راه‌اندازی خط تولید خودروی جدید خودروسازی بهمن اظهار کرد: شرکت‌های خودروسازی خارجی در فضای جدید به دنبال حضور در بازار ایران هستند.

وی با بیان این‌که ما بازار خود را در اختیار خودروهای آماده خارجی قرار نمی‌دهیم، خاطر نشان کرد: در این زمینه سرمایه‌گذاری برای تولید مشترک و انتقال تکنولوژی از جمله شروط حضور در بازار ایران است.

معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: خودروسازان داخلی در فضای جدید باید از فرصت استفاده کرده و در راستای ارتقای کمی و کیفی تولیدات خود اقدام کنند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: شرکت ایسوزو از جمله خودروسازانی است که در شرایط جدید نسبت به تولید خودرو در ایران اقدام کرده است و باقی خودروسازان خارجی نیز در این زمینه در حال مذاکره برای تولیدات خود هستند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب