icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بازنگری قیمت مصوب خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت

بازنگری قیمت مصوب خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت

مدیرکل روابط عمومی شورای رقابت درباره تصویب قیمت خودروهای سواری خودروسازان بخش خصوصی، اظهار کرد که این خودروسازان باید تا زمان بعدی تشکیل جلسه شورای رقابت، قیمت تولیداتشان را رقابتی کنند.

 

شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در گفت‌وگو با یک خبرنگار اقتصادی، «سپهر دادجوی توکلی» افزود که در اجرای ماده ۳/۱ دستورالعمل بازار خودروی شورای رقابت و مصوبه شماره ۵۴۳ مورخ ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ این شورا، قیمت محاسباتی محصولات مونتاژی سواری خودروسازان بخش خصوصی که به سازمان حمایت ارائه شده بود، در جلسه کارگروه خودروی شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که پس از بررسی قیمت‌های ارائه شده به سازمان حمایت، در جلسه رای‌گیری شورای رقابت مورد تصویب قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی شورای رقابت با تاکید بر شاخص رقابت پذیری، اظهار کرد که هیچ یک از خودروهای مورد نظر رقابت پذیر نیستند و در واقع در گروه G و F قرار دارند. وی افزود که مونتاژکاران بخش خصوصی موظف شده‌اند در دوره بعدی بازبینی قیمت‌ها انجام داده و به کاهش قیمت تمام شده این خودروهای سواری اقدام کنند.

دادجوی توکلی همچنین بیان داشت که در صورت عدم ارتقای این خودروها از گروه‌های G و F به هر یک از گروه‌های A، B، C و D، این خودروها به عنوان خودروهای غیررقابتی به مردم معرفی خواهند شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب