icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بازپرداخت ۷ ساله وام ۲۵ میلیونی مشروط شد

بازپرداخت ۷ ساله وام ۲۵ میلیونی مشروط شد

قائم مقام وزیر صنعت با بیان اینکه بانک مرکزی بیشتر از ۴ سال برای خرید دین، تنزیل نمی‌کند، گفت:چنانچه خودروساز اعتبار مشتری راکافی بداند، می‌تواند بازپرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی را تا ۷ سال افزایش دهد.

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: قائم مقام وزیر صنعت با بیان اینکه بانک مرکزی بیشتر از ۴ سال برای خرید دین، تنزیل نمی‌کند، گفت:چنانچه خودروساز اعتبار مشتری راکافی بداند، می‌تواند بازپرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی را تا ۷ سال افزایش دهد.

 

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" مجتبی خسروتاج در نشست خبری تبیین طرح خرید کالای ایرانی با اشاره به کاهش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو از 7 سال به 4 سال اظهار داشت: از ابتدا هم قرار نبوده دوره بازپرداخت 7 سال باشد بلکه مدت زمان اعلامی تا 7 سال از سوی دولت عنوان شده بود، بنابراین از ابتدا هم قرار نبود بازپرداخت‌ها به صورت 7 ساله باشد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر دلایل کاهش مدت زمان بازپرداخت توضیح داد: هدف ما این بود که فرصت رقابت به خودروسازان داده شود و البته کار فروش و بازاریابی برای فروش خودرو به عهده خودروسازان است و اینکه فروشندگان و خودروسازان چطور می خواهند با مشتریان خود برخورد کنند، بسته به نظر خود خودروسازان دارند.

وی تصریح کرد: خودروسازان می توانند براساس توانایی بازپرداخت مشتریان نسبت به افزایش مدت بازپرداخت از 4 سال تا 7 سال داشته باشند و بنابراین اگر اعتبار مشتری کافی باشد، خودروساز می تواند قرارداد بازپرداخت را تا 7 ساله تنظیم کند، این در شرایطی است که منابع لازم برای فاصله بازپرداخت 4 تا 7 ساله باید از سوی خودروسازان تامین شود و بانک مرکزی تنها تا 4 سال را خرید دین تنزیل می کند.

خسروتاج خاطرنشان کرد: بانک مرکزی قوانینی دارد که بر مبنای این قوانین، چک را حداکثر تا 4 سال تنزیل می کند، بنابراین خودروساز براساس فرصت و شانسی که برای فروش کالاهای خود با این طرح دولت پیش رویش قرار داده است، می تواند براساس نوع مشتری تصمیم بگیرد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه تحویل خودروها فوری خواهد بود و فروش مدت دار در دستور کار قرار ندارد، تصریح کرد: خودروساز متناسب با تولید و ظرفیت خود، خودروها را تحویل می دهد و حتما حداکثر ظرف مدت یک هفته پس از انعقاد قرارداد خودرو تحویل خواهد شد.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

 

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب