icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بررسی نمایشگاه خودروی نیویورک قبل از آغاز

بررسی نمایشگاه خودروی نیویورک قبل از آغاز

یکی از مهمترین رویداد ها جهان خودرو یعنی صد و پانزدهیم نمایشگاه خودروی نیویورک در اول آوریل آغاز به کار خواهد کرد.

شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:یکی از مهمترین رویداد ها جهان خودرو یعنی صد و پانزدهیم  نمایشگاه خودروی نیویورک در اول آوریل آغاز به کار خواهد کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" قبل از آغاز نمایشگاه  اطلاعاتی در خصوص خودرو سازان و خودروهایی جدیدی که قرار است به نمایش دارید منتشر می گردد که ما در این گزارش به این اخبار منتشر شده و خودورهای جدید ارائه شده توسط کمپانی بزرگ همچمون تویوتا،جگوار،کیا،بنز و غیره می پردازیم.

کادیلاک با یک خودروی جدید با موتور V8 توربو شارژ دار پا به این نمایشگاه گذاشته است.ظاهرا این خودرو با نام تجاری CT6 پا به عرصه خواهد گذاشت و رقیب سرسختی برای خودروهای نظیر مرسدس بنز کلاس S خواهد بود .البته هنوز تصاویر و اطلاعات بیشتری در خصوص این خودرو منتشر نشده است.

 

جگوار EF جدید نسل دوم این خودرو می باشد که از مدل  کوچکتر جگوار EX الهام گرفته شده است.این خودرو از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد.برای این خودرو طیف وسیعی از موتور های بنزینی و دیزلی ،چهار سیلندر و شش سیلندر به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

کیا اپتیمای جدید سوپرایز کمپانی کیا برای این نمایشگاه و مخصوصا برای ایرانی ها خواهد بود زیرا پس از تولید انبوه این خودرو که احتمالا اوایل سال 2016 می باشد این خودرو به ایران هم خواهد رسید.این خودرو  برای اولین بار در نمایشگاه ژنو بصورت یک مدل مفهومی به نمایش گذاشته شد .و حال مدل قابل تولید این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش در خواهد آمد.

 

 

همانطور که در مقاله های قبلی اشاره کرده بودیم کمپانی تویوتا مدل جدید شاسی بلند RX را به نمایش خواهد گذاشت .هنوز اطلاعات قابل ذکری منتشر نشده و فقط عکسهای جاسوسی و یک تیزر تبلغاتی خود تویوتا از این خودرو منتشر شده که چهره خودرو در این عکسها و تیزر ها مشخص نمی باشد.ولی مشخص است که نمای بیرونی این خودرو از مدل لکسوس NX الهام گرفته شده است.

 

 

مک لارن هم خودروی جدید 570S را عرضه خواهد نمود.این مدل خودرو در رنج ماشین های ورزشی این خودرو ساز خواهد بود که رقیب سرسخت این خودرو آئودی A8 می باشد.قیمت این خودرو احتمالا در حدود 135000 پوند خواهد بود.

 

 

مرسدس GLE کوپه در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده بود.اما در نمایشگاه نیویورک ازنمونه استاندارد این خودرو پرده بردای خواهد شد.این خودرو جایگزینی برای خودرو های سری M مرسدس می باشد.همچنین این خودرو جهت رقابت با خودرو های نظیر BMW X5 طراحی و تولید شده است.احتمالا این خودرو با موتور های هیبریدی هم عرضه خواهد شد.

 

 

میتسوبیشی اوت لندر که نمونه 2015 آن در کشور خودمان موجود می باشد بصورت فیست لیفت جدید در این نمایشگاه پرده بردای خواهد شد.این خودرو از SUV ها متوسط موجود در بازار می باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب