icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بی ام و متفاوت در ایران

بی ام و متفاوت در ایران

BMW ایزتا اولین بار با مشارکت با شرکت گوگومبیل طراحی و ساخته شد . این شرکت که در جنوب آلمان فعالیت داشت به مدت ۳ سال از ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۹ با شرکت” BMW” فعالیت مشترک داشته و از نمونه های فعالیت موفق آن نیز ساختBMW “ایزتا” است.

یکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: BMW ایزتا اولین بار با مشارکت با شرکت گوگومبیل طراحی و ساخته شد . این شرکت که در جنوب آلمان فعالیت داشت به مدت ۳ سال از ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۹ با شرکت” BMW” فعالیت مشترک داشته و از نمونه های فعالیت موفق آن نیز ساختBMW “ایزتا” است.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" BMW ایزتا  اولین بار  با مشارکت با شرکت گوگومبیل طراحی و ساخته شد . این شرکت که در جنوب آلمان فعالیت داشت به مدت ۳ سال از ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۹ با شرکت” BMW” فعالیت  مشترک داشته و از نمونه های فعالیت موفق آن نیز ساختBMW “ایزتا” است.

BMW ایزتا یکی از پرفروش ترین مدل BMWدر دنیا  در سال ۱۹۵۵میلادی بوده  به طوریکه در آن سال ۱۶۱ هزار ۳۶۰ دستگاه از این مدل  خودرو در جهان فروخته شد.

نمونه ای از این خودرو در ایران که در نمایشگاه خودروی مشهد در معرض دید عموم قرار گرفت.

ایزتا  در کشور های اسپانیا، مکزیک ، فرانسه آلمان و انگلیس بیشترین فروش را داشته است  و از نکات جالب توجه آن رسیدن به سرعت ۸۵ کیلومتر در ساعت با چنین جثه کوچک و حجم موتور پایین است.

این خودرو در ایران نیز وجود داشته و یک نمونه از آن در نمایشگاه خودروی مشهد در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

 

کانال تلگرام

برچسب ها:

بی ام و
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب