icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بیانیه انجمن واردکنندگان خودروی در خصوص لیست متخلفان خودرویی وزیر صنعت

بیانیه انجمن واردکنندگان خودروی در خصوص لیست متخلفان خودرویی وزیر صنعت

وزیر صنعت روز گذشته در برنامه تلویزونی حالا خورشدی لیست منتسب به شرکت های متخلف در ثبت سفارش را منتشر کرد که ابهامات زیادی را به دنبال داشت ،از این رو انجمن وارد کنندگان خودرو بیانه ای را در این خصوص صادر کرد.

چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- متن باینه به شرح ذیل است:

با توجه به انتشار لیست واردکنندگان خودرو توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت با هدف شفاف‌سازی تخلفات نکات زیر را اعلام می‌دارد.

1-   لیست مذکور کاملاً به صورت غیرکارشناسانه، خام و عجولانه!!!؟ انتشار یافته و تفسیر محتویات را به عهده مخاطب و خواننده واگذار نموده است.

2-   لیست مذکور شامل متخلفین نبوده و صرفاً اعلام اسامی بوده که در محدوده زمانی خاص اقدام به ثبت سفارش نمودند لذا با توجه به اینکه زمان‌های ممنوعیت برای نمایندگی رسمی و غیررسمی مختلف بوده و تشخیص تخلف به عهده مراجع قضایی می‌باشد. انتشار لیست مذکور که فاقد طبقه‌بندی اطلاعات است جای سوال دارد.

3-   با توجه به شرایط اخیر کشور و بحران‌های موجود دامن زدن به شایعات و تشویش اذهان عمومی جز اینکه بهانه‌ای برای رسانه‌های معاند بوده و باعث اخلال در نظم عمومی گردد فایده دیگر نخواهد داشت.

در آخر ضمن حمایت از هرگونه شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی که انجمن واردکنندگان همیشه پرچمدار و پیشرو در این موضوع بوده است اعلام می‌دارد اطلاع‌ر‌سانی می‌بایستی سنجیده و بعد از کار کارشناسی صورت پذیرفته و موجب تنویر افکار عمومی گردد لذا همچنان ضمن برائت اعضاء این انجمن از هر گونه تخلف به زودی اسناد و مدارکی در راستای دفاع از اتهامات وارده تحویل مسئولین قضایی کشور خواهد شد.

 

بیانه انجمن وارد کنندگان خودرو در خصوص لیست تخلف ثبت سفارش

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب