icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تارا اتوماتیک چند در بازار معامله می شود

تارا اتوماتیک چند در بازار معامله می شود

تارا اتوماتیک در ابتدای حضور خود در بازار دست مایه دلالان قرار گرفت و کمبود حضور سدان های ارازن قیمت اتوماتیک در بازار باعث گردید این خودرو با قیمت های نجومی معاملعه شود .اما پس از فروکش کردن خرید های احساسی حالا تارا اتوماتیک با قیمت های معقول تری معامله می شود.

یکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-در بهمن ۱۴۰۰ شاهد بودیم که برخی دلالان قیمتی نزدیک به ۶۳۰ میلیون تومان را هم برای نسخه اتوماتیک تارا اعلام می کردند. اما بیشتر قیمت ها در محدوده ۵۷۰ تا ۵۹۵ میلیون تومان برای این سدان جدید بود. حال با آغاز آخرین ماه سال ۱۴۰۰، می بینیم که دیگری خبری از اعلام قیمت فراتر از ۶۰۰ میلیون تومان برای نسخه فول آپشن تارا نیست و گاهی قیمت کمتر از ۵۵۰ میلیون تومان هم در معامله ها برای نسخه اتوماتیک این سدان ثبت شده است.

در حال حاضر قیمت منطقی برای خرید و فروش تارا اتوماتیک توسط پلتفرم های آگهی خودروها عددی در بازه ۵۴۵ تا ۵۶۵ میلیون تومان است. با این وجود به خاطر نوع رنگ، زمان تحویل و اعتبار بیمه نامه قیمت این سدان تا حدی در بازه گسترده ای اعلام می شود. بر اساس بررسی های خبرنگار اسب بخار از بازار خودرو ۷ اسفند ۱۴۰۰ نمونه سفید رنگ تارا اتوماتیک با قیمتی در محدوده ۵۴۵ تا ۵۵۵ میلیون تومان به فروش رسیده است. البته که برخی آگهی ها عددی بالاتر را نشان می دهند. نمونه های مشکی و خاکستری این خودرو قیمتی حدود ۵۷۰ تا ۵۸۵ میلیون تومان را در بازار دارند و به گفته یکی از نمایشگاه داران خودرو در تهران، با قیمت ۵۷۸ میلیون تومان هم نسخه مشکی رنگ این خودرو در ابتدای اسفند ماه معامله شده است. با توجه به بررسی های انجام شده، قیمت برخی آگهی های فروش تارا اتوماتیک در پلتفرم های خرید و فروش خودرو به شرح زیر است:

 

قیمت تارا

برچسب ها:

کاهش قیمت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب