icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تحویل برخی محصولات ایران خودرو ۶۰ روزه شد

تحویل برخی محصولات ایران خودرو ۶۰ روزه شد

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: ظرفیت فروش یک‌ماهه برخی محصولات ایران خودرو تمام شد و تحویل این خودروها از این پس ۶۰ روزه است.

پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: ظرفیت فروش یک‌ماهه برخی محصولات ایران خودرو تمام شد و تحویل این خودروها از این پس ۶۰ روزه است.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" مصطفی خان کرمی در رابطه با دلایل تغییر زمان تحویل برخی خودروها در سومین روز طرح وام ۲۵ میلیون تومانی، اظهار داشت: استقبال مردم از طرح فروش باعث شده تا میزان تولید یک ماه ما تمام شود و از ظرفیت ماه آینده خود استفاده کنیم.

وی با اینکه بر همین اساس ثبت نام برخی خودروها با تحویل ۶۰ روزه  آغاز شده است، افزود: از امروز ظرفیت تندر دستی، پژو پارس و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ افزایش یافته است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه کرد: براساس آخرین  آمار تا ساعت ۱۶ امروز ۳۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه پیش ثبت نام و ۲۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات این شرکت به فروش رفته است.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

قاسمعلی همتی اشنی 1394/8/21
10:11:24

با سلام این نیز بگذرد ایرانخودرو و سایپا باید به فکر کیفیت محصولات خودشان باشن این شرایط وام خرید شاید کوتاه مدت جواب بده ولی ایا این دو شرکت به همین زمان و وام بسنده خواهند کرد؟ ایا فکر نمیکنید اینبار بعد از خرید اقساطی اگر کیفیت و استاندارد خودروهاشون رو بالا نبرند کسی زیر بار خواهد رفت؟ به نظر من اینده بدی را تجربه خواهند کرد یا این که خط تولید را تغیر دهند و یک جهش چشم گیر صورت بگیرد.

آخرین مطالب