icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تخلیه حبابی قیمت خودروهای تولید داخلی در بازار +جدول کامل قیمت ها

تخلیه حبابی قیمت خودروهای تولید داخلی در بازار +جدول کامل قیمت ها

در شرایطی که بازار خودرو ایران هفته گذشته رابا صعود شدید قیمتی پشت سر گذاشت، این هفته به‌دلیل تداوم کاهش تقاضا،کمی حباب آن تخلیه شد.

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ 2 comments

متن کامل خبر :

به گزارش خبری"پردیس خودرو"چند هفته‌ای می‌شود که بازار خودرو کشور در مسیر افزایش قیمت قرار گرفته است، به خصوص پس از اعلام دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده آمریکا مبنی‌بر خروج این کشور از برجام. در این مدت البته کاهش عرضه خودرو به بازار نیز مزید بر علت شد تا نمودار قیمت‌ها به شدت صعود کرده و بازار خودرو به نوعی با حباب قیمتی مواجه شود. افزایش قیمت‌ها در شرایطی رخ داد که تقاضای چندانی در بازار خودرو وجود نداشت و در واقع رکودی توام با تورم گریبان این بازار را گرفت.

کارشناسان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند که بدلیل شرایط فروش متنوع از سوی خودروسازان، این کاهش قیمت‌ها در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج امروز پنجشنبه 31 خرداد ماه:

قیمت خودرو تیر ماه 97

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علي 1397/4/2
12:9:6

خودرويي كه تاهمين ابتداي سال قيمتش 100 م بود هنوز مشتري نداشت دوبرابر شد 200 م حالا 10م كم كردن ميگن ارزوني شده عوارض ورود خودرو رو برداريد بگذاريد خودروي داخلي پس از 40 سال از اين حصار بي كيفيتي و بي كفايتي و رانت و اختلاس و دزدي كه دورش كشيدن رها بشه و مردم نفسي بكشن و صنعت خودرو هم توان خودش ر و براي رقابت وا قعي با بازار جهاني خودرو بدست بياره خود نرخ ارز تعديل كننده واقعي بازار خواهد بود. اگرچه فرصت‌هاي زيادي سوخته اما هنوز هم براي اين صنعتي كه همچنان در دوران نوزادي و شيرخوارگي نگهش داشتن و نگذاشتن رشد كنه خيلي دير نيست طرح‌هاي خوبي براي نجات بازار خودرو داخلي وجود داره ولي اين راهش نيست من حاضرم بعنوان يك اقتصاد دان در اين مسير به اين صنعت كمك كنم.

بدبخت ایرانی 1397/4/2
8:58:52

بازار خودروی ایران فقط یک بازار مافیایی در دست سران قدرت است..شما هم اگه به فکر مردمین واقعا بررسی کنین و به مردم اگهی بدین چرا خودروهای ایرانی در کشورهای همسایه به قیمت 900 تا هزار دلار به فروش میرسن به خود ایرانیهای بدبخت 100 برابر قیمت...

آخرین مطالب