icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ترامپچی GA3S بزودی معرفی می شود

محصول جدید اما گمنام ایران

ترامپچی GA3S بزودی معرفی می شود

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از ورود یک چینی گمنام دیگر به بازار ایران می باشد. این خودرو متعلق به کمپانی چینی گک می باشد که قبل از این  محصولات این شرکت توسط شرکت های دیگر در ایران عرضه شده بود.

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" 2سال گذشته بود که شرکتی با نام الماس داران سه دستگاه از محصولات شرکت گک گونو را وارد ایران کرده بود تا پس از آزمایش های لازم واردات آن را آغاز نماید. اما پس از مدتی دیگر خبری از این شرکت نشد.اما حالا این شرکت که متلق به هولدینگ گلستان می باشد نمونه جدیدی از محصولات گک گونو را با نام ترامپچی GA3S را وارد ایران کرده و ظاهرا کارهای مقدماتی این خودرو روبه اتمام بوده و مراحل شمارگذاری آن آغاز شده است.

کمپانی گک یا GAC در سال 1997 اغاز به کار نمود و خیلی زود توانست به رتبه ششمین خودروساز چین دست باید.سالهای گذشته قبل از اینکه الماس داران به سراغ گک برود محصولاتی این خودروساز چینی نظیر GX5 و وانت تروی توسط شرکت های نظیر مرتب خودرو به بازار ایران عرضه شده بود اما هیچگاه با استقبال عمومی روبرو نشد.

اما باید توجه داشت از آن سالها بسیار گذشته و کمپانی گک در تولید محصولات خود تغییر رویه داده و خودروهای این شرکت با طراحی های بهتر و تکنولوژی روز بروز رسانی شده است . از همین رو انتظار می رود که در صورت خدمات پس از فروش مناسب و قیمت های منطقی محصولات شرکت الماس داران با اسقبال نسبی روبرو گردد.

خودروی GA3S یک سدان شهری با طراحی قابل قبولی می باشد که در پیشرانه از یک موتور 1.6 لیتری با بیشنه قدرت 122 بهره می برد. قدرت این موتور توسط جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته به چرخهای جلو منتقل می شود.ترامپچی GA3S با امکانات معقولی از قبیل کروز کنترل ،2 ایربگ برای سرنشینان جلو ،سانروف ،صندلی برقی راننده،دوربین عقب ،روکش صندلی برقی و سنسور پارک عرضه می گردد.

در خصوص قیمت و زمان عرضه این خودرو اطلاعاتی در دسترس نیست و شرکت الماس داران در خصوص این خودرو هیچ گونه اطلاع رسانی و تبلیغاتی را انجام نداده است. اما با توجه به قیمت این خودرو در خارج از کشور می توان حدس که این خودرو در بازه قیمتی 60 تا 65 میلیون تومان روانه بازار گردد.

 

مشخصات فنی گک GA3S

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب