icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تست، تصاویر جاسوسی و پکیج چهار چرخ محرک برای نسل بعدی BMW M5

تست، تصاویر جاسوسی و پکیج چهار چرخ محرک برای نسل بعدی BMW M5

چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پردیس خودرو : درست مانند مانند آئودی و مرسدس بنز AMG، بی­ام­و M GmbH با سیستم درایو تمام چرخ متحرک در حال تولید است. نسل بعدی سدان بی­ام­و M5 با اتخاذ سیستم تمام چرخ محرک، تا اوایل سال جاری عرضه خواهد شد. در حال حاضر به لطف عکس ­های جاسوسی از بی­ام­و M5 دید بهتری نسبت به این مدل پیدا کرده­ ایم. عکاسان ما یک نمونه اولیه از خودروی تست شده را در یک محیط سنتی گرفته­اند که شامل لوله­ های اگزوز چهارتایی، سپر جلوی تهاجمی و روتور­های (چرخانه) cross-drilled  در دیگر خودروهای M می­باشد.

در حالی که M5 جدید، تمام چرخ محرک خواهد داشت، نباید انتظار داشته باشید که تمام ویژگی­ های نسل­های قبلی خود را از دست بدهد تا این که جذاب به نظر برسد. فرانکسیسکوس در مصاحبه ­ای با مجله­ ی اتومبیل در نمایشگاه دیترویت 2015 گفت: اگر ما از یک درایو چهار چرخ محرک در ماشین استفاده می­کردیم، می­بایست درایو چرخ عقب، کشش داشته باشد (قابل شارژ باشد)، همچنین گفت: آن به درایوی مانند M نیاز دارد. اگر که درایو چهار چرخ محرک به پویایی خودرو کمک کند، برای ما مناسب خواهد بود.

 

در حال حاضر BMW M5، که فروش آن از سال 2012 آغاز شده است، شامل یک موتور 4/4 لیتری توئین توربو V-8 بوده که 560 اسب بخار و 680/62 نیوتن متر گشتاوری تولید می­کند. هنوز هیچ حرفی در مورد نسل بعدی این مدل زده نشده است اما به احتمال زیاد موتور آن V-8 است که 600 اسب بخار را به ارمغان خواهد آورد  (این موتور در سی­امین پکیج M5 به طور محدود اجرا شد). با وجود چند استثناء، M5 در طول تاریخ خود یک موتور بزرگ­تر با تعداد بیش­تر سیلندر از M3 کنونی دارد؛ به این معنی که بعید است نوع دیگر موتور 3 لیتری توئین توربو درون خطی شش سیلندر برای M3/M4 قدرتی مانند سدان سوپر بی­ام­و داشته باشد.

سری­ های بعد از سری پنجم BMW از فیبر کربن، فیبرهای پلیمری تقویت شده و آلومینیوم برای کاهش وزن در شاسی­های خود استفاده خواهد کرد. درنتیجه سریع­تر و فرزتر خواهد شد ولی به اندازه M5 چشمگیر نخواهد بود.
از نسل بعدی BMW M5 به طور رسمی برای اولین بار در سال آینده یا کمی قبل­تر از آن پرده­برداری خواهد شد. درایو تمام چرخ محرک BMW M5 را در عکس زیر ببینید.

برچسب ها:

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب