icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تصاویر مخفیانه رنو مگان 2016 بدون پوشش استتار

تصاویر مخفیانه رنو مگان 2016 بدون پوشش استتار

مدتهاست که از رونمایی خودروی محبوب مگان 2016 در رسانه منتشر شده اما هنوز کمپانی رنو اقدام به رونمایی این خودرو نکرده است.

چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدتهاست که از رونمایی خودروی محبوب مگان 2016 در رسانه منتشر شده اما هنوز کمپانی رنو اقدام به رونمایی این خودرو نکرده است.

 

 

رنو مگان 2016

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" همانطور که در تصویر مشاهده می کنید قسمت عقب این خودرو یک چراغ بلند ال ای دی داشته و نسبت به قبل کاملا تغییر کرده است.

انتظار می رود رنو ، مگان ۲۰۱۶ را در اوایل سال آینده راهی بازار اروپا کند. این خودرو نسبت به مدل قبل عریض تر و ارتفاع کمتری پیدا کرده که برای سرنشینان عقب مناسب خواهد بود.

مدل فرانسوی خودرو از مدل های رده بالای مگان ۲۰۱۶ بوده که شامل صفحه نمایش ۸.۷ اینچی لمسی با سیستم سرگرمی R-Link 2 می‌شود.

رنو برای مگان ۲۰۱۶ شش موتور تدارک دیده که شامل ۳ موتور دیزلی و ۳ موتور بنزینی بوده که خروجی بین ۹۰ الی ۲۰۵ اسب بخاری دارند. سه نوع گیربکس نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که از جمله آن یک گیربکس EDC دو کلاچه dCi 110 شش سرعته اتوماتیک و دو گیربکس TCe 130 و TCe 205 هفت سرعته اتوماتیک است.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودروhttps://پردیس خودرو.me/pardiskhodro    بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها:

رنو مگان 2016
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب