icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تصویر کابین اسپورتیج جدید 2016لو رفت

تصویر کابین اسپورتیج جدید 2016لو رفت

چند روز گذشته در اخبار به اطلاع رساندیم که یک مجله ژاپنی تصاویر تویو تا لند کروز جدید را منتشر کرده است.ظاهر فاش شدن تصاویر لو رفته د از خودرو ها در مجلات رونق خاصی گرفته است.

پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: چند روز گذشته در اخبار به اطلاع رساندیم که یک مجله ژاپنی تصاویر تویوتا لندکروز جدید را منتشر کرده است.ظاهر فاش شدن تصاویر لو رفته  از خودرو ها در مجلات رونق خاصی گرفته است.

 

تصویر کابین اسپورتیج جدید

 

بعد از این مجله ژاپنی یک مجله کره ای تصویری چاپ کرده که مدعی شده تصویر کابین اسپورتیج جدید 2016 می باشد. اگر فرض را بر صحت این گفته بزاریم متوجه می شویم که طراحی داخلی اسپورتیج 2016 از زبان طراحی کیا پیروی کرده است.فرمان این خودرو بسیار شبیه به اپتیما بوده که بسیاری از اداوات تنظیم سیتسم صوتی به اضافه سیستم تنظیم کروز کنترل بر روی آن جای دارند.

سیستم خروجی هوای تهویه مطبوع HVAC و صفحه نمایش لمسی در میان آن  به طبعیت از مدل جدید کیا می باشد.

در اخبار گذشته تصاویر مخفی که از اسپورتیج در حالت  تست گرفته شده بوده را منتشر کرده یم.در این تصاویر بدلیل پوشش استتار جزعیات خودرو مشخص نمی باشد. ولی می توان حدس زد که بسیاری از المان های کیا KX3   در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته شود.چراغهای جلو خودرو دارای LED روز تاپ بوده که احتمالا شبیه سورنتوی جدید می باشد.

تصویر  اسپورتیج جدید

پیشرانه کیا اسپورتیج جدید دارای چندین گزینه می باشد.موتور 1.2 لیتری T-GDI توربو ،موتور  1.6 لیتری GDI  توربو و موتور 1.7  لیتری CRDI دیزلی گزینه این خودرو می باشند.

انتظار می رود نسل چهارم کیا اسپورتیج سپتامبر 2105 بصورت رسمی رونمایی گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب