icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تعرفه جدید به نفع مافیای خودرو است

رئیس گروه تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در مجلس نهم:

تعرفه جدید به نفع مافیای خودرو است

رئیس گروه تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در مجلس نهم با بیان اینکه من تصمیم اخیر دولت در بستن سامانه ثبت سفارش خودرو و تدوین تعرفه جدید خودرو را بی ربط با مافیای خودرو در کشور نمی بینم، تصریح کرد: این تصمیم بی ربط با توجیه ناکارآمدی مدیران خودروسازی در داخل کشور نیست. 

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- علی علیلو، رئیس گروه تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در مجلس نهم با بیان اینکه تصمیمات جدید هیچ تاثیر مثبتی بر تولید داخلی خودرو نخواهد گذاشت، گفت: تصمیم اخیر خود در تغییر تعرفه واردات جز بی ثباتی در بازار، جز ایجاد نارضایتی عواقبی نخواهد داشت.

وی در گفتگو با پردیس خودرو گفت: اساسا این تصمیم نسنجیده، غیرکارشناسی بوده است که نه تنها تبعات مثبت ندارد بلکه به تبعیض طبقاتی در جامعه ختم خواهد شد. 

علیلو خاطر نشان کرد: خیلی از تصمیماتی که در اقتصاد گرفته می شود، معمولا در راستای منافع گروهی خاص است. به نظر من تغییر تعرفه دولت و بستن ثبت سفارش خودرو به نفع صاحبان منابع در صنعت داخلی خودرو است.

وی با بیان اینکه من تصمیم اخیر دولت در بستن سامانه ثبت سفارش خودرو و تدوین تعرفه جدید خودرو را بی ربط با مافیای خودرو در کشور نمی بینم، تصریح کرد: این تصمیم بی ربط با توجیه ناکارآمدی مدیران خودروسازی در داخل کشور نیست. 

وی با طرح این سوال که این نحوه تصمیم گیری در ساماندهی بازار واردات خودرو با کدام یک از معیارهای سیاست گذاری در سطح بین المللی مطابقت دارد؟ گفت: واقعا این تصمیم هیچ نفعی برای صنعت داخلی نخواهد داشت.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب